تحقیق اینترنت و آموزش از راه دور ۳۰ ص

تحقیق اینترنت و آموزش از راه دور ۳۰ ص

تحقیق اینترنت و آموزش از راه دور ۳۰ ص

تحقیق-اینترنت-و-آموزش-از-راه-دور-30-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۲ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۰
‏موضوع تحقیق :
‏اینترنت و آموزش از راه دور
‏۱
‏فهرست مطالب :
‏عنوان
‏صفحه
‏آموزش از راه دور ( e-learning‏ ) چیست ؟
‏۲
‏اما مقدمه ا‏ی‏ بر آموزش الکترون‏ی‏ک‏ی‏
‏۳
‏آموزش از راه دور‏ ‏آموزش آسان،همیشه ،همه جا وبرای همه
‏۵
‏مفاه‏ی‏م‏ پا‏ی‏ه‏ آموزش الکترون‏ی‏ک
‏۱۱
‏چگونگی‌ بهره‌گیری‌ از آموزش‌ الکترونیک
‏۱۳
‏تعامل و نقش آن در آموزش الکترونیک
‏۲۱
‏دامنه آموزش الکترون‏ی‏ک
‏۲۳
‏نقش معلم در آموزش مبتنی بر کامپیوتر
‏۲۵
‏منابع
‏۳۰
‏ آموزش از راه دور ( e-learning‏ ) چیست ؟
‏برای اینکه در بازار کار امروزی موفق باشیم ، باید بروز باشیم ‏–‏ به اصطلاح معروف
‏۲
up-to-date‏ باشیم ‏–‏ و باید تلاشمان در جهت افزایش روز افزون دانش کاری و فن آوری های نوین باشد. هرچه مهارت هایمان بیشتر باشد ( به ویژه مهارت های مربوط به فنآوری اطلاعات یا همان IT‏ ) همانقدر موفقتر خواهیم بود. لذا آموزش مستمر بسیار مهم است‏.‏ از طرفی به نظر میرسد با گرفتاریهای امروزی ، همه ما مشغولتر از این حرفها باشیم که بخواهیم زمان مناسبی را برای آموزش اختصاص دهیم و طبیعتاً وقتی هم دنبال آموزش میرویم ، میخواهیم کاملاً مطمئن شویم که دوره های انتخابی ما واقعاً کاربردی و بدرد بخور هستند. این همان راهی است که comtronet‏ ‏در آن یار و یاور شما خواهد بود‏.
‏منظور از E-Learning ‏یا آموزش الکترونیکی، بطور کلی بهره گیری از سیستم های ‏الکترونیکی، مثل کامپیوتر، اینترنت، CD ‏های Multimedia ‏و نظایر این هاست با هدف ‏کاستن از رفت و آمدها و صرفه جویی در وقت و هزینه و ضمنا یادگیری بهتر و ‏آسانتر.
‏البته سیستم هایی که E-learning ‏به حساب می‌آیند و امکان یادگیری از ‏راه دور را فراهم می کنند متنوع هستند. ولی در وهله اول آنچه که مهم است آگاهی ‏علاقمندان از نوع این سیستم ها وانتخاب صحیح و نحوه استفاده درست از آنها است. این ‏سیستم ها بعضا میتوانند جایگزین کلاس های حضوری هم باشند. درعین حال برای افراد سخت
‏۳
‏کوش و علاقمند میتواند مکمل کتاب و کلاس باشد.
‏اما مقدمه ای بر آموزش الکترونیکی
‏با گسترده شدن فناوری اطلاعات و نفوذ وسایل ارتباط از راه دور به عمق جامعه ، ابزار ها و روش های آموزش نیز دچار تحول شدند. تحول این ابزار ها و روش ها در جهتی است که هر فرد در هر زمان و هر مکان بتواند با امکانات خودش و در بازه زمانی که خودش مشخص می کند مشغول یادگیری شود.
‏در سال های نه چندان دور آموزش از راه دور مطرح شد. این نوع آموزش ویژگی های خودش رو داره و دارای مزایا و معایبی است. ابتدا آموزش به صورت مکاتبه ای بود و تنها راه ارتباط استفاده از نامه بود. با پیشرفت تکنولوژی و از همه مهمتر ارزان تر شدن هزینه استفاده از تکنولوژی، استفاده از ابزار های جدید تر برای انتقال دانش مطرح شد. با به وجود آمدن و گسترش اینترنت این پدیده جدی تر دنبال شد و ابزار ها و روش ها و استاندارد هایی برای آموزش الکترونیک مطرح شد و هر روز اصلاحات جدیدتری در این زمینه انجام می شود.در واقع می شه گفت آموزش الکترونیکی استفاده از ابزار های انتقال اطلاعات به صورت الکترونیکی (مثل اینترنت) برای انتقال اطلاعات و دانش است.
‏در نوشته های بعدی بیشتر در این مورد می نویسم.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x