پاورپوینت راهکارهای افزایش درآمد (⭐⭐⭐)

پاورپوینت راهکارهای افزایش درآمد (⭐⭐⭐)

پاورپوینت راهکارهای افزایش درآمد (⭐⭐⭐)

پاورپوینت-راهکارهای-افزایش-درآمد-(⭐⭐⭐)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۴ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
راهکارهای افزایش درآمد وکاهش هزینه ها از طریق پیمایش و ممیزی مشترکین

استان مرکزی با مساحتی درحدود ۸/۱ درصد مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده و در مرکز ایران قراردارد. متوسط بارندگی سالیانه استان ۲۲۰ میلی متر و دما ۱۵ درجه سانتیگراد می باشد. دارای ۱۱۵۷ روستا که ۸۵۱ روستا بالای ۲۰ خانوار و ۳۰۶ روستا زیر ۲۰ خانوار می باشد. استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان وبخش با احتساب ۳۷۸۳ کیلومتر خطوط پمپاژ ، انتقال و توزیع در ۶۴۰ روستای تحت پوشش ۴۱۶ ایستگاه پمپاژ و ۴۸۰ مخزن ذخیره اعم از هوایی و زمینی می باشد .
درآمد در شرکت های آب وفاضلاب که عمده فعالیت آنها استحصال آب وفروش آن می باشد بر اساس فرمول محاسبه می گردد: درآمد= مقدار فروش آب به مترمکعب * نرخ هرمترمکعب آب جهت افرایش درآمد با توجه به فرمول فوق نرخ آب بها توسط شورای اقتصاد تعیین می گردد وشرکتهای آب وفاضلاب هیچ گونه اختیار در تغییر آن ندارند بنابراین جهت افزایش درآمد می بایست آیتم مقدار فروش بر اساس مترمکعب افزایش یابد. جهت افرایش مقدار فروش آب می بایست : ۱- تعداد مشترکین افزایش یابد ۲-مقدار آب بدون درآمد را کاهش ودر قبال آن مقدار فروش آب با درآمد را افزایش داد .
تعداد کنتورهای حجیم : نصب کنتورهای حجمی به تعداد ۴۶۶ دستگاه که ۱۰۰/ کل منابع تامین آب را شامل می شود . به منظور محاسبه واقعی آب تولید شده وتعیین آب بدون درآمد.
آب بدون درآمد= مقدار مصرف – مقدار تولید
نتایج : با محاسبه آب بدون درآمد طی سالهای قبل واقدامات انجام شده منجر به کاهش مقدار آن شده است .

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x