تحقیق بررسی راهکارهای افزایش مشارکت مردم در فعالیتهای عام المنفعه جمعیت هلال احمر

تحقیق بررسی راهکارهای افزایش مشارکت مردم در فعالیتهای عام المنفعه جمعیت هلال احمر

تحقیق بررسی راهکارهای افزایش مشارکت مردم در فعالیتهای عام المنفعه جمعیت هلال احمر

تحقیق-بررسی-راهکارهای-افزایش-مشارکت-مردم-در-فعالیتهای-عام-المنفعه-جمعیت-هلال-احمر

توضیحات:
تحقیق بررسی راهکارهای افزایش مشارکت مردم در فعالیتهای عام المنفعه جمعیت هلال احمر، در قالب فایل word و در ۱۷۲ صفحه، همراه با پرسشنامه تحقیق و فهرست منابع.
این پژوهش به بررسی راهکارهای افزایـش مشارکت مردم در فعالـیت¬های عام المنفعه جـمعیت هلال احـمر می پردازد و دارای بخش های زیر است:
چکیده فارسی،
فصل اول: کلیات
فصل دوم: ادبیات تحقیق:
فصل سوم: روش
فصل چهارم: یافته ها
فصل پنجم: نتیجه گیری
منابع
پرسشنامه
بخشی از متن فایل:
هدف اصلی پژوهش بررسی راههای افزایش مشارکت مردم در فعالیتهای عام المنفعه جمعیت هلال احمر می باشد. با توجه به اهمیت موضوع مشارکت مردم در فعالیتهای عام المنفعه برای تحقق اهداف و مأموریتهای سازمانهای مردم نهاد و همچنین جذب نیروی انسانی داوطلب، کارآمد و مؤثر که یکی از ایفاء کنندگان نقشهای اصلی و بنیادین این سازمانها به شمار می روند. جمعیت هلال احمر نیز می تواندبا جذب، سازماندهی و بهره¬گیری از توان تمام اقشار زمینه مشارکت تمام مردم را در فعالیتهای عام المنفعه فراهم آورد. روش پژوهش حاضر توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق افراد مراجعه کننده به مراکز جمعیت هلال احمر جهت انجام فعالیتهای عام المنفعه هستند. شیوه نمونه گیری در این پژوهش نمونه در دسترس می باشد. از آنجا که جامعه مورد مطالعه نامحدود و امکان شمارش همه اعضای جامعه وجود نداشت، ۳۰۰ نفراز افراد مراجعه کننده به مراکز جمعیت هلال احمر شهرستانهای شهرکرد، بروجن، فارسان، کیار و اردل انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. که روایی محتوایی و صوری آن توسط اساتید و صاحب نظران تائید شد و پایایی ابزار بااستفاده ازضرایب آلفای کرونباخ ۹۶% برآورد شد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها در کلیه مراحل از نرم افزار spss کمک گرفته شد.روش های آماری مورد استفاده در این پژوهش شامل آمار توصیفی، آزمون خی دو و فریدمن می باشد.
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x