پاورپوینت داستان نتفلیکس

پاورپوینت داستان نتفلیکس

پاورپوینت داستان نتفلیکس

پاورپوینت-داستان-نتفلیکس

توضیحات:
پاورپوینت داستان نتفلیکس در ۲۶ اسلاید قابل ویرایش.
این فایل جدیدترین و معتبرترین نمونه درباره نتفلیکس می باشد. ما در این پاورپوینت با اسلایدهایی منظم سعی نموده ایم داستان نتفلیکس را از زمان کرایه دی وی دی هایش تا سرویس جدید استریم آن و شرایط آن در دوران کرونا و سال ۲۰۲۱ توصیف نماییم.در پایان منابع مورد استفاده را نیز ذکر نموده ایم.
بخشی از متن پاورپوینت نتفلیکس:
در روزگاری که گجت‌های موبایل و بالاخص گوشی‌های هوشمند حرف اول را در ارتباطات می‌زنند، نتفلیکس با زیرکی و درک این موضوع، تلویزیون را در قالب سرویس استریم به گجت‌های موبایل آورده است.
نتفلیکس در میان بی‌توجهی غول‌های عرصه‌ تلویزیون و کانال‌های تلویزیونی پرمخاطب به روش‌های نوین انتقال اطلاعات و جذب مخاطب رشد کرد و امروز به‌عنوان تهدیدی برای تولیدکنندگان سنتی محتوای ویدیویی تبدیل شده است؛ به‌طوری‌که بسیاری از کانال‌های سنتی انتقال محتوا که شناخته‌شده‌ترین آن‌ها، کانال‌های تلویزیونی هستند، از رشد چشمگیر نتفلیکس اظهار نگرانی می‌کنند.
نتفلیکس با سرمایه‌ اولیه ۲.۵ میلیون دلاری که توسط هستینگ پرداخت شده بود، کار خود را آغاز کرد. هستینگ و راندولف ابتدا تحقیقاتی در مورد نوارهای VHS انجام دادند؛ اما هزینه‌ نگهداری بالا در کنار هزینه‌های پستی زیاد برای ارسال این کاست‌ها باعث شد از این کار منصرف شوند. با توجه به اینکه دستگاه‌های پخش دی‌وی‌دی در سال ۱۹۹۷ به بازار آمریکا راه یافته بود، دو بنیان‌گذار نتفلیکس به سراغ این دیسک‌ها رفتند. هستینگ پس از ارسال بیش از ۲۰۰ بسته‌ پستی حاوی دی‌وی‌دی در بسته‌بندی‌های مختلف، بالاخره بسته‌بندی مطمئنی که امکان ارسال دی‌وی‌دی به‌صورت سالم در آن وجود داشت، پیدا کرد.
نتفلیکس بودجه‌ای ۸ میلیارد دلاری برای تولید محتوای اختصاصی در سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته بود که بزرگی این رقم لرزه بر تن سایر استودیوها و تولیدکنندگان محتوا انداخت؛ چراکه دست و دلبازی این سرویس استریم باعث افزایش بسیار زیاد هزینه‌های تولید می‌شود. همین ولخرجی نتفلیکس باعث شده است تعداد برنامه‌های اختصاصی تولیدشده توسط آن، از ۴ برنامه در سال ۲۰۱۲ به بیش از ۱۲۶ برنامه در سال ۲۰۱۶ افزایش یابد که رشد ۳۰۰۰ درصدی نشان می‌دهد
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x