پاورپوینت (اسلاید) مدیریت استراتژیک مک دونالدز
پاورپوینت (اسلاید) مدیریت استراتژیک مک دونالدز
پاورپوینت (اسلاید) ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع بررسی مدیریت استراتژیک شرکت مک دونالدز ، در حجم ۴۹ اسلاید، با توضیحات کامل و گویا.
بخشی از متن:
مکدونالدز (McDonald’s) بزرگترین رستوران زنجیرهای جهان است، که با بیش از ۳۴۰۰۰ شعبه در ۱۱۹ کشور، روزانه به ۶۹ میلیون مشتری سرویس میدهد. محصولات مکدونالد عبارتنداز: همبرگر، چیزبرگر، مرغ، سیب زمینی سرخ کرده، صبحانه، نوشابهها، شیرشربت و دسرها. اخیراً شروع به عرضه سالاد، ساندویچ لقمهای و میوه کردهاست. بسیاری از مکدونالدزها مکانی برای بازی کودکان دارند. این شرکت در سال ۱۹۵۵ میلادی توسط تاجری بهنام ری کراک بنیان نهاده شد و دفتر مرکزی آن در آمریکا قرار دارد. درآمد مکدونالدز در سه ساله منتهی به سال ۲۰۰۷، با رشدی ۲۷ درصدی به ۲۲٬۸ میلیارد دلار رسید.
فهرست مطالب:
معرفی مک دونالدز
محصولات
پوشش جغرافیایی مک دونالدز
تاریخچه شرکت مک دونالدز
مدیران مک دونالدز
بیانیه ماموریت مک دونالدز در سال ۲۰۱۳
تحلیل ماموریت مک دونالدز
چشم انداز مک دونالدز
سبزگرایی
استراتژی برند مک دونالدز
اطلاعات تغذیه مک دونالدز
تبلیغات مک دونالدز
مک دونالدز در ایران
ارزیابی خارجی مک دونالدز
رقبای مک دونالدز
فرصتهای شرکت مک دونالدز
تهدیدات شرکت مک دونالدز
ماتریس CPM شرکت مک دونالدز
ماتریس ارزیابی عوامل خارجی شرکت مک دونالدز(McDonald’s IFE Matrix)
ارزیابی داخلی شرکت مک دونالدز
نمودار عملکردی شرکت مک دونالدز در سال ۲۰۱۳
گزارش فروش شرکت مک دونالدز
قوتهای شرکت مک دونالدز
ضعفهای شرکت مک دونالدز
ماتریس ارزیابی عوامل داخلی شرکت مک دونالدز(McDonald’s EFE Matrix)
تدوین استراتژی شرکت مک دونالدز
ماتریس SWOT شرکت مک دونالدز
ماتریس SPACE شرکت مک دونالدز
ماتریس استراتژی اصلی شرکت مک دونالدز(McDonald’s Grand Matrix)
ماتریس BCG شرکت مک دونالدز
ماتریس داخلی-خارجی شرکت مک دونالدز(McDonald’s IE Matrix)
تحلیل ماتریسها
استراتژیهای ممکن شرکت مک دونالدز
ماتریس QSPM شرکت مک دونالدز
نمودار عملکردی سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ شرکت مک دونالدز
مقایسه بازده کل شرکت مک دونالدز در مقایسه با ۳ شرکت دیگر (طی ۶ ماهه سال ۲۰۱۳)