پاورپوینت (اسلاید) مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت (اسلاید) مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت (اسلاید) مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت-(اسلاید)-مدیریت-ارتباط-با-مشتری

توضیحات:
پاورپوینت آموزشی جامع با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری، در حجم ۷۷ اسلاید، همراه با توضیحات کامل و تصاویر زیبا.

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یک راهبرد تجاری جهت انتخاب و مدیریت مشتریان برای بهینه کردن و بالا بردن ارزش شرکت و همچنین فروش در دراز مدت است. مدیریت ارتباط با مشتری، استراتژی جامع کسب و کار و بازاریابی است که فناوری، فرآیندها و تمامی فعالیتهای کسب و کار را حول مشتری یکپارچه می‌سازد.

مدیریت ارتباط با مشتری یک نظام اطلاعاتی یک پارچه است که برای برنامه ریزی، زمان‌بندی و کنترل فعالیت‌های قبل و بعد از فروش سازمان و با هدف توانمند سازی مشتریان جهت تعامل با سازمان از طریق ابزارهای متعددی چون وب سایت، تلفن و غیره به کار می‌رود.

فهرست کلی مطالب:
مدیریت روابط مشتری چیست؟
اهداف CRM
انتقال تغییرات بازاربه روابط مشتری
قابلیتهای مهم CRM
فرصتها
مزایا
روش های اندازه گیری رضایت مشتری

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x