گزارش کارآموزی حسابداری در بیمه آسیا

گزارش کارآموزی حسابداری در بیمه آسیا

گزارش کارآموزی حسابداری در بیمه آسیا

گزارش-کارآموزی-حسابداری-در-بیمه-آسیا

نوضیحات:
گزارش استاندارد کارآموزی رشته حسابداری در بیمه آسیا، در قالب فایل word و در حجم ۴۴ صفحه.

مقدمه:
یکی از اهداف اساسی و بسیار مهم سیاستگذاران ایجاد ارتباط منطقی و هماهنگ صنعت و محیط کار با دانشگاه و دانشجو می با شد که هم در شکوفائی ورشد صنایع موثر بوده و هم دانشجویان را از یادگیری دروس تئوری محظ رهایی داده و علم  آنها را کاربردی تر کرده و باعث می شود آن را  در عرصه عمل ، آزموده و به مشکلات و نا بسامانیهای علمی و عملی محیط کار آشنا شده و سرمایه وقت خویش را در جهت رفع آنها مصرف نمایند ، که برای جامعه در حال توسعه ما از ضروریات می با شد . با این مقدمه شاید اهمیت و جایگاه درس دو واحدی کارآموزی برای ما روشنتر شده و با نگاهی دیگر به آن بپردازیم .

درباره شرکت:
شرکت سهامی بیمه آسیا در تیر ماه سال ۱۳۳۸ به منظور انجام انواع معاملات بیمه ای و عملیات بازرگانی تآسیس شد. این شرکت در همان تاریخ ذیل شماره ۶۷۹۵ در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده است. بر اساس مصوبه شورای انقلاب اسلامی و لایحه قانونی ملی شدن مؤسسات بیمه و مؤسسات اعتباری، مصوب سال ۱۳۵۸ شرکت سهامی بیمه آسیا از تاریخ ۱۳۵۸/۴/۴ملی اعلام شد.
در اویل سال ۱۳۶۰ به دلیل عدم اجازه فعالیت به برخی از شرکتهای بیمه، ساختار و فعالیت های شرکت سهامی بیمه آسیا ابعادی تازه یافت. به استناد ماده دوم قانون اداره امور شرکتهای بیمه مصوب ۱۳۶۷/۹/۱۳ مجلس شورای اسلامی و بنا به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی، اساسنامه این شرکت در جلسه مورخ ۱۳۶۸/۹/۱۵ به تصویب هیآت وزیران وقت رسید. این اساسنامه موجب شد تا تسهیلات مطلوبی برای کلیه فعالیت های شرکت فراهم شود…

فهرست کلی مطالب:
فصل اول: آشنایی کلی با مکان کارآموزی
فصل دوم:  ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموزی
فصل سوم: آزمون آموخته‌ ها، نتایج و پیشنهادات

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x