پاورپوینت (اسلاید) مدیریت کیفیت جامع – TQM

پاورپوینت (اسلاید) مدیریت کیفیت جامع – TQM

پاورپوینت (اسلاید) مدیریت کیفیت جامع – TQM

پاورپوینت-(اسلاید)-مدیریت-کیفیت-جامع--tqm

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع مدیریت کیفیت جامع (TQM)، در حجم ۵۷ اسلاید، همراه با تصاویر زیبا و توضیحات کامل.

این فایل ارائه کلاسی درس مدیریت کیفیت با موضوع مدیریت کیفیت جامع TQM است و شامل مباحثی از قبیل سیر تحول مدیریت کیفیت، تعریف مشتری، تعریف فرایند، برداشتهای غلط از کیفیت، تعریف کیفیت،FOCUS  PDCA ، روش بارش افکار و … و همچنین معرفی آقای ادوارد دمینگ و اندیشه های او و چهاره اصل دمینگ می باشد.


بخشی از متن:
مدیریت کیفیت جامع: نگرشی است که بر مبنای آن مدیریت سازمان با مشارکت تمامی کارکنان، مشتریان و تأمین‌کنندگان به بهبود مستمر کیفیت که منجر به جلب رضایت مشتری می‌شود، می‌پردازد.
۱ ) مدیریت: مدیران ارشد به طور کامل پایبند به اجرا هستند.
۲ ) کیفیت: برآورده نمودن خواسته‌های مشتریان
۳ ) جامع: هرکس که با سازمان در ارتباط است، در فرآیند بهبود مستمر درگیر می‌شود.

فهرست بخشی از مطالب:
سیر تحول مدیریت کیفیت
تعریف مشتری
تعریف فرایند
برداشتهای غلط از کیفیت
تعریف کیفیت
چرا کیفیت ؟
اجزای یک فرایند
Pillars of TQM
فرضها و اصول مدیریت جامع کیفیت
روش ارتقای فرایند FOCUS – PDCA
چرا به TQM نیاز داریم؟
نقش مدیران ارشد در مدیریت جامع کیفیت
ادوارد دمینگ
فلسفه دمینگ
داروی شفابخش دمینگ
سه‌ نوع کیفیت‌
اصول‌ چهارده‌گانه‌ دمینگ‌
بارش افکار

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x