ویروس های تلفن همراه کامپیوتر (دانلود رایگان)

ویروس های تلفن همراه کامپیوتر (دانلود رایگان)

ویروس های تلفن همراه کامپیوتر (دانلود رایگان)

ویروس-های-تلفن-همراه-کامپیوتر-(دانلود-رایگان)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۵ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

۲
‏ویروس‌های تلفن همراه، نگرانی جدید دنیای فناوری
‏شنبه,۶ اسفند ۱۳۸۴ ‏(تعداد دفعات خوانده شده:۲۴۸)

با آسان‌تر شدن اتصال تلفن همراه به رایانه‌ی شخصی و بالعکس، خطر موجود برای منتقل شدن ویروس‌های رایانه‌یی به تلفن همراه موجب افزایش تقاضاها برای خرید نرم‌افزارهای آنتی ویروس تلفن همراه شده است.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایسنا، کارشناسان امنیت کامپیوتری اعلام کرده‌اند، اگر چه ویروس‌های کامپیوتری تهدیدی بزرگ برای گوشی‌های تلفن همراه محسوب می‌شوند، اما هنوز زود است که در خصوص انتقال این ویروس‌ها به تلفن همراه احساس نگرانی شود.
هرچند شرکت McAfee،‏ تولید کننده‌ی نرم‌افزارهای آنتی ویروس اعلام کرده است که طی ۲۰ ماه گذشته، بیش از ۱۵۰ ویروس که منحصرا گوشی‌های تلفن همراه را مورد هدف قرار می‌دهند، شناسایی شده‌اند، که این رقم در مقایسه با ویروس‌های مربوط به رایانه (۱۵۰ هزار) بسیار ناچیز است.
اما مساله‌ای که در این میان متخصصان نرم‌افزار ضدویروس و امنیت رایانه را نگران ساخته این است که طی یک سال گذشته، تعداد تلفن همراه فروخته شده در جهان بسیار بیشتر از رایانه بوده و همین امر می‌تواند موجب گسترش و انتقال ویروس‌های تلفن همراه شود.
‏ویروس های کامپیوتری و نحوه عملکرد آن ها بر سیستم های رایانه ای
‏شنبه,۱۳ تیر ۱۳۸۳ ‏(تعداد دفعات خوانده شده:۵۹۰)

گسترش ویروس ها در دنیای امروز قابل توجه است و برای مبارزه با این ویروس ها، باید انواع مختلف آن ها را شناخت.
به گزارش بخش خبر سایت اخبار فن‌آوری اطلاعات ایران، به نقل از سایت تراشه، بنابراین گزارش این ویروس ها می توانند شامل کرم هایی باشند که از طریق شبکه های کامپیوتری منتقل می شوند؛ نمونه بازر این نوع از ویروس ها، ویروس ILOVE YOU‏ می باشد که به طور گسترده ای در جهان منتشر شده است؛ هم چنین برخی از این نوع ویروس ها می توانند، از طریق ایمیل منتشر شوند. Trojan‏ یا اسب تروا که نام آن بر گرفته از یک داستان قدیمی یونانی است، نیز نوعی از ویروس های رایانه ای است که کامپیوتر افراد را برای افراد مزاحم باز می گذارد تا آنان بتوانند، فایل های موجود در کامپیوتر را به راحتی مشاهده کنند.
ویروس های فایلی نیز نوعی دیگر از ویروس های رایانه ای هستند که از طریق کپی کردن خود بر روی دیسک درایو کامپیوتر و یا جایگزین کردن خود به جای فایل ها عمل کنند. ویروس های راه انداز سیستم (Boot‏ sector virus‏) هم در مکان نامعلومی از هارد درایو و یا فلاپی مخفی می شوند و زمانی که کامپیوتر در حال اجرای آن فلاپی و یا فایل است، خود را بر روی درایو کپی می کنند.
۲
Macroviruses‏ نیز انواع دیگری از ویروس های رایانه ای هستند که بر روی فایل پردازنگر کلمات تاثیر می گذارند و از طریق کلمات موجود در ایمیل ها منتقل می شوند. Hoaxes‏ نوعی دیگر از ویروس های رایانه ای است که اگر چه به اندازه سایر ویروس ها خطر ندارد، ولی می تواند، هشدارهای دروغینی برای افراد بفرستد. ویروس گوشی های موبایل هم از جدیدترین انواع ویروس ها هستند و بر روی برخی از انواع گوشی ها عمل می
‏تبــلیغـــات
‏آیا بدنیال تجارت واقعی الکترونیکی هستید؟

‏شما می توانید با کمترین سرمایه گذاری، صاحب بیشترین تخفیفات جهت ارائه خدمات اینترنتی به مشتریان خود گردید.‏
‏* ثبت دامنه ir‏. یکساله ۴۹۰۰ تومان!!‏
‏* ثبت دامنه ir‏. پنج ساله ۱۲۹۵۰ تومان!!‏
‏* ارائه انواع پکیج های مختلف نمایندگی مستقل فضا و دامنه با کمترین هزینه‏
‏تگ های RFID‏ نسبت به ویروس ها آسیب پذیر هستند
‏پنجشنبه,۲۵ اسفند ۱۳۸۴ (‏تعداد دفعات خوانده شده:۹۲)
‏گروهی از محققان ‏کامپیوتری در اروپا نشان دادند که امکان وارد شدن ویروس به تگ های احراز هویت با ‏استفاده از امواج رادیویی یا RFID ‏وجود دارد .
‏به گزارش بخش خبر سایت http://www.iritn.com/ ، RFID ‏بخشی ‏از یک فناوری ردیابی مبتنی بر میکروچیپ است که استفاده از آن در برنامه های تجاری و ‏امنیتی روبه افزایش است.
‏محققان قصد دارند تا در کنفرانس محاسبات دانشگاهی که ‏در ایتالیا برگزار می شود نشان دهند که چگونه می توان بخشی کوچکی از حافظه این چیپ ‏را آلوده کرد. حافظه این چیپ می تواند کمتر از ۱۲۸ کاراکتر اطلاعاتی را در خود جای ‏دهد.
‏تاکنون اکثر متخصصان امنیت کامپیوتر به این باور بودند که امکان استفاده ‏از چنین تگ هایی که مشهور به چیپ های RFID ‏هستند برای گسترش ویروس های کامپیوتری به ‏خاطر حافظه کمی که دارند بعید به نظر می رسد.
‏هدف از طراحی این سیستم ردیابی ، ‏بهبود دقت و کم کردن هزینه کالاهای ردیابی در بارخانه ها و فروشگاه هاست .
‏محققان گفتند که آنها فهمیده اند خطراتی مربوط به انتشار آسیب پذیری های امنیتی ‏در این سیستم های کامپیوتری وجود دارد. آنها برای محافظت از RFID‏ها در مقابل این ‏حملات راه های جدیدی را طراحی و توسعه دارند.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x