پروژه کارآفرینی دفتر خدمات ارتباطی و امور مشترکین تلفن همراه

پروژه کارآفرینی دفتر خدمات ارتباطی و امور مشترکین تلفن همراه

پروژه کارآفرینی دفتر خدمات ارتباطی و امور مشترکین تلفن همراه

پروژه-کارآفرینی-دفتر-خدمات-ارتباطی-و-امور-مشترکین-تلفن-همراهلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۶ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

۱۶
‏موضوع ‏پروژه‏ ‏:
‏ پروژه‏ کارآفرینی‏ دفتر خدمات ارتباطی و امور مشترکین تلفن همراه
۲
‏.: فهرست مطالب :.
شرایط و امکانات دفاتر پیشخوان خدمات طبق دستورات وزارت کشور ۳
مشخصات متقاضیان ۴
الف ) حقیقی ۴
ب ) حقوقی ۵
محصول و خدمات ۷
سرمایه گذاری ۸
زمین ۸
محوطه سازی ۹
ساختمان سازی ۱۰
برآورد هزینه تعمیرات و نگهداری ۱۰
برآورد حقوق و دستمزد نیروی انسانی ۱۱
برآورد سرمایه ثابت ۱۱
نحوه سرمایه گذاری ۱۲
۶-۱- تجهیزات عمومی و اداری ۱۳
۶-۲- تجهیزات فنی و تخصصی مورد نیاز تامین کنندگان خدمات ۱۴
برآورد هزینه استهلاک ۱۶
۳
‏شرایط و امکانات دفاتر پیشخوان خدمات‏ طبق دستورات وزارت کشور
‏دفتر، باید در ‏مناطق شهری حداقل فضائی برابر با ۵۰ متر مربع و در مناطق روستائی ۲۰ متر مربع برای ‏ارائه خدمات را داشته باشد و ترجیحا در طبقه همکف یا اول بوده و دارای کاربری مجاز ‏باشد.
‏تبصره ۱‏- کلیه دفاتر خدمات ارتباطی و دفاتر خدمات فناوری اطلاعات و ‏ارتباطات که در زمان تصویب این آیین نامه با حداقل فضای ۵۰ متر مربع در مناطق شهری ‏و ۳۰ مترمربع در مناطق روستائی مشغول فعالیت می باشند می توانند تحت عنوان دفاتر ‏پیشخوان خدمات، تا زمان اتمام اعتبار پروانه خود به فعالیت ادامه دهند و پس از آن ‏بایستی جهت اخذ پروانه جدید طبق شرایط این آیین نامه, به استثناء شرط بند ۱-‏۶ ‏بخش ‏اول پیوست شماره ۲ (مشروط به استخدام یک نفر با دارا بودن شرط بند ۱-۶ در صورت عدم ‏تحقق شرط این بند توسط دارنده پروانه) اقدام نمایند
‏تبصره ۲‏- سایر دفاتری ‏که به عناوین مختلف مجوز فعالیت گرفته اند (نظیر دفاتر امور مشترکین تلفن همراه، ‏آژانس‌های پستی, مراکز بهره‌برداری از تلفن راه دور و بین الملل, دفاتر پلیس+۱۰، ‏دفاتر خدمات فنآوری اطلاعات و ارتباطات نوع (ج) در مناطق شهری، دفاتر کارگزاریهای ‏تامین اجتماعی، دفاتر فنآوری اطلاعات شهرداریها و…..) بر اساس این دستورالعمل به ‏دفاتر پیشخوان خدمات تبدیل خواهند شد.
‏در طراحی نمای بیرونی و چیدمان ‏تجهیزات اداری و فنی دفتر موارد ذیل ‌باید رعایت شود:
‏تهیه و نصب تابلو با ‏رنگ، آرم و نوشته معین مطابق نمونه‌ای که توسط سازمان ارائه می‌شود.
‏فضای ‏کافی به متقاضیان اختصاص یابد.
‏امکانات لازم جهت ارائه خدمات به جانبازان، ‏معلولین و سالمندان فراهم شود.
‏تأمین تأسیسات بهداشتی (آبدارخانه و سرویس ‏بهداشتی) برای کارکنان دفتر (این تکلیف در مجتمع‌های تجاری و اداری که دارای سرویس ‏بهداشتی متمرکز هستند مصداق ندار‏د(.
‏در بالای باجه‌ها محل‌هائی برای نصب ‏علائم دیداری و نوشتاری جهت اطلاع مشتریان پیش‌بینی شود.
‏تابلوی تعرفه ‏خدمات برای رؤیت متقاضی به نحوی نصب شود که در زمان توقف در جلوی باجه هم به راحتی ‏قابل خواندن باشد.
‏دفتر باید مجهز به تجهیزات فنی و اداری مورد نیاز شامل ‏موارد ذیل باشد:
‏میز
‏صندلی و نیمکت مراجعین
‏امکانات ایمنی نظیر کپسول اطفای حریق و سیستم هشدار دهنده (دزدگیر(
‏داشتن تجهیزات رایانه ای متناسب با خدمات قابل ارائه
۴
‏یک دستگاه ‏نمابر
‏خطوط ارتباطی و دیتای متناسب با حجم خدمات قابل ‏ارائه
‏وسایل حرارتی/ برودتی مناسب
‏تبصره- تامین تجهیزات خاص که ‏فقط برای دستگاه خدمات دهنده کاربرد تخصصی دارد بر عهده دستگاه خدمات دهنده می ‏باشد. موارد اختلافی توسط کارگروه مورد بررسی و تصمیم گیری قرار خواهد ‏گرفت.
‏مشخصات متقاضیان
‏الف ) حقیقی‏ :
‏ردیف
‏نام و نام خانوادگی
‏نام پدر
‏شماره شناسنامه
‏تحصیلات
‏تجربه
‏۱
‏محمد هادی اشتری پور
‏حسین
‏۹۲۹۶
‏فوق دیپلم الکترونیک
‏۱ سال

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x