طرح توجیهی تولید شانه تخم مرغ

طرح توجیهی تولید شانه تخم مرغ

طرح توجیهی تولید شانه تخم مرغ

طرح-توجیهی-تولید-شانه-تخم-مرغ

توضیحات:
طرح توجیهی (طرح کسب و کار) تولید شانه تخم مرغ و میوه جات مقوایی، در قالب فایل word و در حجم ۴۶ صفحه.

بخشی از معرفی محصول:
شا نه تخم مرغ کارتنی است قالب بندی شده جهت نگهداری، حمل و جابجائی مطمئن تخم مرغ. این محصول عمدتا از باز یا فت کاغذ و کارتن باطله تولید می شود.
ویژگی ها:
هر محصول ویژگی ها و مشخصات خاصی دارد که پیش از هر گونه بررسی فنی و مالی طرح، لازم است این خصوصیات به درستی شناخته شوند. شناخت صحیح مشخصات و ا نواع مختلف محصول، بدون تردید راهنمای مناسبی جهت تصمیم گیریهای لازم در انتخاب روش و عملیات تولید و محاسبات بعدی مورد نیاز خواهد بود. در این ارتباط یکی از موثرترین روشهای قابل استفاده به کارگیری استاندارد های مدون ملی و جهانی هر یک از محصولات می باشد. علاوه بر این جهت بررسی بازار لازم است که شماره تعرفه گمرکی محصولات نیز مشخص می گردد تا درباره روند واردات و صادرات محصول و مقررات آن شناخت لازم حاصل شود.
در این بخش به معرفی محصول و کاربرد آن، مشخصات فنی، شماره تعرفه گمرکی و استاندارد های محصول مورد بررسی قرار خواهد گرفت …
…………………….
اکثر مردم از هدر دادن کاغذ هایی که روی آن می نویسند اجتناب می کنند، چرا که این باور از گذشته در ذهن همه ما شکل گرفته است که کاغذ ها محصولی سلولزی از تنه ارزشمند درختان هستند. جالب اینجاست که امروزه دیگر ا ستفاده از درختان در صنایعی چون کاغذسازی مقرون به صرفه نیست ، بلکه این ضایعات سلولزی هستند که در این صنعت به کار گرفته می شوند. جالب است بدانید از نظر کیفیت ، بهترین کاغذ ها از الیاف کتان و پنبه سپس کاج و نیشکر به دست می آیند. اکنون یکی از دا نش آموختگان دانشگاه صنعتی ا میرکبیر، موفق شده است از البسه مستعمل در تولید خمیر کاغذ استفاده کند. در طرح وی منظور از منسوجات مستعمل سلولزی ، پنبه ، لایوسل و ویسکوز هستند.

فهرست مطالب:
چکیده طرح
فصل اول
تعریف، ویژگیها و مشخصات فنی محصول
بررسی بازار وقیمت فروش محصول
فصل دوم
مطالعات  فنی
تشریح فرایندهای تولید و فرایند تولید منتخب
دستگاها و تجهیزات خط تولید
نیروی انسانی مورد نیاز
براورد میزان مصرف مواد اولیه
تجهیزات وتاسیسات عمومی و
مصرف انرژی سالیانه
فصل سوم
بررسی اقتصادی و بازار
محاسبات مالی و اقتصادی

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x