طراحی سایت اینترنتی اداره برق میانه ۲۸ ص (ورد)

طراحی سایت اینترنتی اداره برق میانه ۲۸ ص (ورد)

طراحی سایت اینترنتی اداره برق میانه ۲۸ ص (ورد)

طراحی-سایت-اینترنتی-اداره-برق-میانه-28-ص-(ورد)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۹ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مستند سازی پروژه پایان ترم
‏۱
‏مقدمه
‏طراحی سایت اینترنتی اداره برق میانه من برای طراحی این سایت از نرم افزارهای فلش – فرانت پیج و فتوشا پ استفاده کرد ه ام‏ که در این جا به شرح پروژه و نرم افزار ها می پردازم .
‏مستند سازی پروژه پایان ترم
‏۲
‏آشنایی با Front Page2000
Frant Page2000‏ میکروسافت ، مثل تمامی عناصر مجموعه Office 2000‏ ، در نام خود ، شماره یک سال را یدک می‌شد . بعد از شروع به کار‌گیری نرم‌افزار ، ممکن است فکر کنید نامگذاری Front Page‏ به این صورت به خاطر تعداد کارهای مختلف است که لازم است برای استفاده از آن یاد بگیرید .
Front Page2000‏ تمامی ابزار لازم برای ایجاد ، نشر و مدیریت یک سایت WWW‏ را دارست . هر یک از این ابزارها در یک برنامه مجتمع شده‌اند .
‏اخبار بد آنکه چیزهای زیادی را باید در مورد این بسته نرم‌افزاری مجتمع فراگرفت . ایجاد ، نشر و مدیریت هر سایت وب همگی کارهای مهمی هستند که آن گونه که مرسوم بوده توسط انواع مختلفی از برنامه‌ها به انجام می‌رسیده‌اند : ویرایشگرهای
‏صفحه ، برنامه‌های انتقال فایل ، ارزیاب‌های فوق‌پیوند و ذخیره .
‏اخبار خوب : لازم نیست ترفندهای چندین برنامه رافرابگیرید یا ردیابی اینکه کدام وظیفه توسط کدام کدام برنامه صورت می پذیرد را،بر عهده داشته باشید .در نگارش‌های قبلیFrontPage‏ ، ویرایشگر صفحه وکاوشگر سایت برنامه های مجزایی بودند. این می توانست به سادگی باعث شود کاربران در اجرای برنامه های متعدد دچار سردرگمی شوند .
‏یادگیری استفاده از FrontPage
‏ مثل یادگیری استفاده از word ‏می باشد که آن هم بخشی از Office2000 ‏ است .
‏با اینکه word‏ صدها امکان مختلف دارد ،مکانیزم مقدماتی ایجاد وویرایش سند کار آسانی است .متن را در یک پنجره تایپ می کنید ، چند دکمه یا گزینه منو را برای قالب بندی متن فشار داده وکارتان را ذخیره می کنید .می توانید بسیار قبل از خبره شدن در امکانات پیشرفته ،استفاده از آن را آغازکرده باشید .
‏مستند سازی پروژه پایان ترم
‏۳
‏باز هم اخبار خوب :در مورد بیشتر قسمتها ،آموزش استفاده ازfrontpage2000 ‏ نیز به همین صورت شکل می‌گیرد.آیا از واژه پردازی مثل word‏ برای ایجاد یک نامه اداری زیبا ،تولید وایجاد سابقه کاری مؤثر وتنظیم سندی مثل وصیت نامه برای یکی از بستگان پیرتان استفاده کرده اید ؟ اگر چنین است ،بیشتر مهارتهای لازم برای استفاده از FrontPage2000‏ و ایجاد وب خود را دارا هستند..
‏مستند سازی پروژه پایان ترم
‏۴
‏اجرای نرم‌افزار برای بار اول
‏بعد از تکمیل نصب قادر خواهید بود FrontPage2000‏ را از منوی Start‏ به اجرا درآورید.
FrontPage2000‏ اولین نگارش از این نرم‌افزار است که تمامی امکاناتش را از طریق یک رابط منفرد عرضه می‌کند. قادر خواهید بود بدون ترک FrontPage‏ وب خود را ایجاد ویرایش و منتشر سازید. می‌توانید فوق پیوندها را به روز نگه دارید فایلها را مدیریت کنید و حتی یک برنامه زمانبندی وظایف برای سازماندهی پروژه نشر وب خود ایجاد نمایید .
FrontPage2000‏ برای ویرایش صفحه‌ای که بخشی از وب پشتیبانی مشتری است مورد استفاده قرار گرفته است. سه بخش اصلی رابط از میله نماها لیست پوشه‌ها و پنجره ویرایش تشکیل یافته است.
‏نماها از طریق استفاده از مجموعه‌ای از شمایل که با عنوان میله Views‏ نشان داده شده‌اند. انتخاب می‌شوند نمایی که انتخاب می‌کنید نوع کاری را که می‌توایند با وی صورت دهید تعیین می‌کند .

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x