دانلود پاورپوینت کامپوزیت

دانلود پاورپوینت کامپوزیت

دانلود پاورپوینت کامپوزیت

دانلود-پاورپوینت-کامپوزیتلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۴۱ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

کامپوزیت
مسئله مهمی که اخیرا بیشتر معماران به آن می پردازند سبک سازی ساختمان هااست. این سبک سازی امروزه با استفاده از سقف های کاذب ،پنل های گچی ،دیوارهای پیش ساخته ،ورق های کامپوزیت و… به آن آسانی امکان پذیر می باشد.در کشورهای زلزله خیز همانند ایران مبحث سبک سازی ساختمان واستفاده از محصولات منعطف بسیار مهم واساسی بوده و محصولات آلومینیومی همانند:
نماهای آلومینیوم ، کامپوزیت پنل ، نماهای شیشه ای خاص و درو پنجره های آلومینیومی به عنوان اساسی ترین راه حل مطرح شده است.
ما نیز در این بحث چگونگی تولید و نصب و خواص ورق های کامپوزیت بررسی قرار داده ایم.
ورق های کامپوزیت از سال ۱۹۶۹ در آلمان ابداع گردید و استقبال و استعمال بیش از حد این محصول در نما نشان دهنده کیفیت مناسب و عدم وجود هرگونه محدودیت در طراحی و اجرای این مصالح است. در دو دهه ی اخیر کشورهای صاحب تکنولوژی همچون ایالت متحده ، کشورهای غرب و شمال اروپا و تعدادی از کشورهای شرق آسیا با فن آوری های پیشرفته ی خود بر این مشکلات فائق آمده و از ترکیب آلومینیوم وترموپلاستیک و مواد معدنی ورق هایی را تولید کرده اند که علاوه بر وزن کم ویژگی های یک عایق با مقاومت بالا را نیز داراست .
تاریخچه :
کامپوزیت ها رده ای از مواد پیشرفته هستند که در آنها مواد ساده به منظور ایجاد موادی جدید با خواص مکانیکی و فیزیکی برتر استفاده شده است. اجزای تشکیل دهنده ویژگی خود را حفظ کرده و در یکدیگر حل نشده و با هم ممزوج نمی شوند.
واژه Composite ازکلمه انگلیسی to Composite به معنی ترکیب کردن ، ساخت و مخلوط کردن مشتق شده است.
مقدمه:

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x