پاورپوینت تولید نانو کامپوزیت های پلیمری (⭐⭐⭐)

پاورپوینت تولید نانو کامپوزیت های پلیمری (⭐⭐⭐)

پاورپوینت تولید نانو کامپوزیت های پلیمری (⭐⭐⭐)

پاورپوینت-تولید-نانو-کامپوزیت-های-پلیمری-(⭐⭐⭐)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۹ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بسم الله الرحمن الرحیم
تولید نانو کامپوزیت های پلیمری
کامپوزیت‌های پلیمری به علت خواصی مانند استحکام، سختی و پایداری حرارتی و ابعادی، چندین سال است که در ساخت هواپیماها به کار می‌رود. با ظهور و به‌کارگرفتن نانوتکنولوژی، کامپوزیت‌های پلیمری در صنایع دیگر نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
نیاز اقتصادی و افزایش سوخت در عرصه های مختلف، تقاضا برای استفاده از مواد جدید سبک وزن مانند پلیمرها را افزایش داده است. اما از طرفی با توجه به پایین تر بودن میزان استحکام پلیمرها در مقایسه با فلزات، تقویت آن ها ضروری به نظر می رسد. تقویت پلیمرها با مواد رایج سبب لطمه خوردن به دو ویژگی اصلی پلیمرها یعنی سبکی و سهولت فرآوری می شود. از این رو اخیراَ از مقادیر کمی (کمتر از ۱۰% وزنی) نانوذرات به عنوان تقویت کننده در پلیمرها استفاده می شود .
نمونه ای از نانو کامپوزیت پلیمری
تقویت پلیمرها با استفاده از مواد آلی و یا معدنی بسیار مرسوم می‌باشد. برخلاف تقویت‌کننده‌های مرسوم که در مقیاس میکرون می‌باشند، در کامپوزیت‌های نانوساختاری فاز تقویت‌کننده در مقیاس نانومتر می‌باشد. توزیع یکنواخت این نانوذرات در فاز زمینه پلیمری باعث می‌شود فصل مشترک فاز زمینه و فاز تقویت‌کننده مساحت بسیار بالایی داشته باشد. برای مثال مساحت فصل مشترک ایجاد شده با توزیع سیلیکات لایه‌ای در پلیمر بیشتر از nm 700 خواهد بود.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x