دانلود مقاله مرغداری ۱۰ص

دانلود مقاله مرغداری ۱۰ص

دانلود مقاله مرغداری ۱۰ص

دانلود-مقاله-مرغداری-10صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۲ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۲
‏سپاسگذاری
‏با سپاس فراوان به درگاه ایزد منان و متعال که ما‏ را در گردآوری این مجموعه یاری نمود. ‏با قدردانی از زحمات بی دریغ جناب آقای مهندس عظیمی مدیر گروه علوم دامی آموزشکده کشاورزی شهید رجایی نیشابور . جناب آفای رئوفی نژاد معاونت محترم آموزشکده و آقای مهدی الهی و محمد زینل پور و کلیه دوستانی که به نحوی ما را در گردآوری و اتمام این پروژه یاری کردند.
‏مقدمه
‏باید بپا خواست . جهان امروز گرفتار مشکلات فقر و گرسنگی و زوال محیط زیست می باشد. به طوریکه بیش از ۸۰۰ میلیون نفر در جهان از عدم تغذیه کافی رنج می برند و سالانه قریب ۱۵ میلیون کودک زیر ۵ سال به علت گرسنگی و سوء تغذیه و بیماری جان خود را از دست می دهند.
‏۲
‏در تمام کشورها سوء تغذیه به نوعی وجود دارد و حدود ۲۰ درصد از جمعیت کشورهای در حال توسعه هنوز قادر به تامین حداقل لازم برای داشتن یک زندگی سالم و فعالی نیستند. در نظامی که کسب استقلال اقتصادی هدف است ، در اقتصادی که کشاورزی محور توسعه می باشد و درکشاورزی که افزایش راندمان تولید مقصود است باید با طرحهای سودده تولیدی ، به کمک این اقتصاد شناخت و آنرا تقویت کرد تا با یاری خداوند منان و تکیه بر عقل و دانش بشری روشهای نوین کشاورزی به سر حد آرزو که همان استقلال اقتصادی کشورمان می باشد رسید (انشاء الله)
‏ مولفین
‏هدف طرح
‏نگهداری ۳۰۰ راس گاو شیری اصیل به منظور تولید شیر
‏تلفیق دانسته های علمی و امکانات علمی جهت افزایش سطح کمی و کیفی تولیدات

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x