دانلود مقاله طرح پرورش دام ۲۵ ص

دانلود مقاله طرح پرورش دام ۲۵ ص

دانلود مقاله طرح پرورش دام ۲۵ ص

دانلود-مقاله-طرح-پرورش-دام-25-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۲ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

۲
‏پرورش دام
‏- مقدمه
‏از مهمترین عواملی که پیشرفت در هر فعالیت تولیدی اقتصادی را تضمین می کند تلفیق دانسته های علمی با امکانات علمی است و این امر در برخی از رشته های تولیدی مانند فعالیتهای دامپروری لازم و ضروری می باشد و چنانچه نگاهی اجمالی به وضعیت دامپروری کشاورزی ما پیشرفته داشته باشیم مشاده می نمائیم که با بکارگیری تکنولوژی و استفاده از علوم و فنون تخصصی راندمان تولید در کشورهای صنعتی به طور چشمگیری افزایش یافته تا آنجا که حدود هشتاد درصد (۸۰% )‏‌‏تولیدات دامی مربوط به این کشورها می باشد و ۲۰% مابقی تولید را کشورهای در حال توسعه دارا می باشد ‏–‏ این روند تولید نیست بلکه معکوس با جمعیت کشور ما داشته و ‏ جمعیت دنیا ‏ تولید را دارند . لازمه تامین نیاز پروتئینی این جمعیت ۵/۴ میلیاردی ، بایستی از طریق تولیدات کشورهای خودشان و یا واردات انجام پذیرد .
‏با توجه به سیاستهای برنامه پنج ساله دوم کشور جمهوری اسلامی ایران تقریباً بدون افزایش دام و واحدهای دامی و با حداقل واردات گوشت قرمز نیاز پروتئینی جامعه بایستی تامین گردد و این امر سرمایه گذاری بیشتر در بخش دامپروری سنعتی و استفاده از دانش روز در تولیدات را طلب می نماید . ضمن اینکه این نگرش ضمانت سرمایه گذاری در تولید گوشت قرمز را تضمین می نماید .
‏و با توجه به این دیدگاه دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران و روند افزایش جمعیت در کشورمان اجرای پروژه های صنعتی تولید گوشت قرمز ضروری به نظر می رسد و برهمین اساس طرح پروار بندی و تولید گوشت قرمز که در ذیل مشروح آن ذکر گردیده جمعیت اجرا و گام
۳
‏–‏ برداشتن در جهت سیاست آتی کشور در نظر گرفته شده است .
‏۲- خلاصه طرح :‏‌
‏الف ) درخواست کننده تسهیلات :‏‌‏شرکت دامداری ضیافت گوشت به شماره ثبت ۳۷۵ ‏–‏ شهرستان گناباد آدرس : گناباد ‏–‏ خیابان سعدی ‏–‏ مقابل بهزیستی .
‏ب ) موضوع طرح: احداث پرواربندی بره نژاد کودی و یا آمیخته به ظرفیت دویست راس در هر واحد دوره و جمعاً سه دوره در سال به ظرفیت سالیانه ششصد (۶۰۰) راس .
‏ج) سوابق طرح : محل اجزای طرح واقع در زمین به مساحت ۱۲۰۰ متر از اراضی کوثر به پلاک ۱۰ ‏–‏ اصلی و چهار فرعی واقع در شهرستان گناباد استان خراسان که به استناد پروانه تاسیس پرواربندی بره شماره ۱۰۶ ‏–‏ پ / ص مورخ ۱۳/۲/۷۸ و کد : ۴۵۸۵ ‏–‏ ۰۹ ‏–‏ ۱۹ ‏–‏ ۲۰ ‏–‏ ۲۴ ‏–‏ ۱ صادره اط سری سازمان جهاد سازندگی خراسان معاونت امور دام استان می باشد .
‏مواد مورد نیاز در این طرح فعلاً مهم تر از آب کشاورزان و مالکین منطقه است که خریداری و تامین می گردد و لازم به ذکر است در آینده چاهی حفر گردد و جهت برق مورد نیاز واحد از برق سراسری استفاده خواهد شد و در طرح پیش بینی گردیده است.
‏۳- مجوزهای قانونی طرح عبارت است از :
‏الف)‏‌‏ پروانه تاسیس پرواربندی دویست راسی بره و سه دوره در سال به شماره ۱۰۶ پ / ص مورخه ۱۳ / ۲ / ۷۸ و کد ۴۵۸۵ ‏–‏ ۰۹ ‏–‏ ۱۹ ‏–‏ ۲۰ ‏–‏ ۲۴ ‏–‏ ۱ صادره از سوی سازمان جهاد سازندگی خراسان معاونت امور دام استان که بر اساس مجوزهای بخشداری

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x