دانلود مقاله شرکت چاپ کلهر

دانلود مقاله شرکت چاپ کلهر

دانلود مقاله شرکت چاپ کلهر

دانلود-مقاله-شرکت-چاپ-کلهرلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۶۲ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏تاریخچه شرکت:
‏شرکت چاپ کلهر غرب به وسیله آقای صالح سپهر در سال ۱۳۷۲ تاسیس شده و از همان بدو تاسیس کار چاپ و نشر و صحافی و کارهای خدماتی فرهنگی را شروع نموده که بیشتر به صورت شیوه سنتی چاپ انجام می‏‌‏شده و در همان اوایل کارهای چاپی را با دستگاه چاپ ملخی شروع نموده و هم اکنون مجهز به دستگاههای طلاکوب، افست، افست چهار رنگ، هلیوگراور، چاپ سیلک اسکرین و دیگر ماشینهای چاپ می‏‌‏باشد. امروزه شرکت چاپ کلهر غرب آماده انجام کلیه کارها از مرحله طراحی تا چاپ می‏‌‏باشد.
‏۲
‏شیوه سنتی پیش از چاپ
‏کار در شیوه سنتی بسیار وقت‏‌‏گیر بود. در این شیوه کار با توضیحات قید شده در آرت‏‌‏ورک طراح، (ارژینال‏‌‏های اولیه اعم از عکس یا متن) شروع شده و با تهیه فیلم‏‌‏های نگاتیو و پزتیو و نهایتا مونتاژی آن، فیلم‏‌‏های تفکیک شده برای تهیه زینک آماده می‏‌‏شد. در این شیوه میزان مهارت و دقت لیتوگراف در تفکیک رنگ‏‌‏ها و همچنی دقت در مونتاژ فیلم‏‌‏ها به شخص وابسته بود و سطوح بسیار متفاوتی از کیفیت در بین مراکز مختلف شخص وابسته بود و سطوح بسیار متفاوتی از کیفیت در بین مراکز مختلف دیده می‏‌‏شد. با وجود اینکه سهم طراح در این شیوه بسیار کمتر از شیوه جدید است ولی تسلط بر روند کار لیتو‏‌‏گرافی چیزی است که یک طراح می‏‌‏بایست و به خوبی از آن اطلاع داشته باشد تا بتواند اشکالات آرت‏‌‏ورک را به حداقل رسانده و اصطلاحاً کاری قابل اجرا تهیه نماید.
‏اولین مرحله برای شروع‏‌‏کار، طراحی اولیه است. در این حالت طراح با در نظر گرفتن حجم مطالب و عکس‏‌‏ها، جای قرار گیری هر کدام را روی کاغذ مشخص می‏‌‏کند به شکلی که فضای نهایی قابل تصور باشد. بعد از اتمام اتود بر اساس تفکر اولیه رفع نواقص، طرح نهایی با تایید کارفرما برای شروع مراحل چاپ به لیتوگرافی ارسال می‏‌‏شود.
‏مطالب پس از نمونه‏‌‏خوانی و تصحیح نهایی توسط مولف، با نظر طراح در اندازه و حالت سفارش شده نظیر تعداد ستون و شکل حروف پرینت می

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x