دانلود مقاله در مورد کیفیت محصول توسط مشتری

دانلود مقاله در مورد کیفیت محصول توسط مشتری

دانلود مقاله در مورد کیفیت محصول توسط مشتری

دانلود-مقاله-در-مورد-کیفیت-محصول-توسط-مشتریلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴۴ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۵۶۸
‏۱
‏دانشگاه آزاد اسلامی
‏واحد کرج
‏موضوع :
‏تعریف کیفیت محصول توسط مشتری
‏(بررسی متد کانو )
‏تعریف کیفیت محصول توسط مشتری(بررسی متد کانو)
‏۵۶۸
‏۱
‏دانشگاه آزاد اسلامی
‏واحد کرج
‏موضوع :
‏تعریف کیفیت محصول توسط مشتری
‏(بررسی متد کانو )
‏تعریف کیفیت محصول توسط مشتری(بررسی متد کانو)
‏۵۶۸
‏۱
‏دانشگاه آزاد اسلامی
‏واحد کرج
‏موضوع :
‏تعریف کیفیت محصول توسط مشتری
‏(بررسی متد کانو )
‏تعریف کیفیت محصول توسط مشتری(بررسی متد کانو)
‏۵۶۸
‏۲
‏چکیده:
‏اولین باری که نظریه پرفسور نوریاکی کانو و همکارانش در دانشگاه توکیوریکای ژاپن مطرح گردید، نظر بسیاری از متخصصان کیفیت را به خود جلب نمود. نظریه کانو درباره طبقه بندی عوامل کیفی یک محصول و روش او در ترتیب نمودن (sort)‏ این عوامل، که برآمده از اطلاعات جمع آوری شده از مشتریان است. فهمی عمیقی از الزامات مشتری را تبیین می نماید.
‏این متد چنان ساده و کارا بود، که بسیاری از مجموعه ها پس از طرح این نظریه از آن به عنوان بخشی از فرآیند توسعه محصول خود (product development)‏ استفاده نمودند. البته این ابزار نیز مانند سایر شیوه هایی از این دست برای موفقیت در کاربرد، نیاز به مهارت و تجربه ای کافی دارد.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x