دانلود تحقیق چگونگی آموزش ریاضیات توسط معلم و تثبیت آموخته ها توسط دانش آموزش

دانلود تحقیق چگونگی آموزش ریاضیات توسط معلم و تثبیت آموخته ها توسط دانش آموزش

دانلود-تحقیق-درمورد-چگونگی-آموزش-ریاضیات-توسط-معلم-و-تثبیت-آموخته-ها-توسط-دانش-آموزش

دانلود تحقیق چگونگی آموزش ریاضیات توسط معلم و تثبیت آموخته ها توسط دانش آموزش

فرمت فایل دانلودی: doc
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: ۵۱
دسته بندی: عمومی
برچسب: دانلود تحقیق چگونگی آموزش ریاضیات توسط معلم و تثبیت آموخته ها توسط دانش آموزش,آموزش ریاضیات توسط معلم و تثبیت آموخته ها توسط دانش آموزش,تحقیق چگونگی آموزش ریاضیات توسط معلم و تثبیت آموخته ها توسط دانش آموزش

بخشی از متن:

با دانلود تحقیق چگونگی آموزش ریاضیات توسط معلم و تثبیت آموخته ها توسط دانش آموزش در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چگونگی آموزش ریاضیات توسط معلم و تثبیت آموخته ها توسط دانش آموزش را با فرمتword و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق درمورد چگونگی آموزش ریاضیات توسط معلم و تثبیت آموخته ها توسط دانش آموزش ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد چگونگی آموزش ریاضیات توسط معلم و تثبیت آموخته ها توسط دانش آموزش

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل: ۹ صفحه

قسمتی از فایل:

چکیده:

آموزش درس ریاضیات از دغدغه‌های اصلی معلمان این رشته می‌باشد و با توجه به اینکه درس ریاضی در بسیاری از مطالب حالت انتزاعی دارد پرداختن به این درس تا حدود زیادی توان ذهنی بالقوه دانش‌آموزان را می‌طلبد تا آن‌ها را به متفکرانی خلاق و حل‌کننده‌ی مسائل تبدیل کند. دانش‌آموز فکور که قدرت شناخت و استفاده از آموخته‌های خود را دارا باشد.

 

۱-  مقدمه:

عوامل زیادی ساخت و بنیان روشهای تدریس را پایه‌ریزی کرده و استحکام می‌بخشد از جمله‌ی این عوامل مهم و تأثیرگذار، دیدگاه‌ها و نظریه‌های یادگیری می‌باشد.

یادگیری عبارت است از فرآیند تغییرات نسبتا پایدار حاصل از تجربه در رفتار بالقوه‌ی یادگیرنده و نظریه‌های یادگیری در واقع اصول کلیت یافته‌ای هستند که زمینه‌ی یادگیری و شرایط آن را تبئین می‌کنند و همچنین یادگیری فرایندی درونی است که حافظه، انگیزش و تفکر نقش مهمی در آن بازی می‌کنند. بر اساس دیدگاههای جدید موجود در این نظریه، یادگیری فرایندی است که طی آن دانش و اطلاعات به وسیله خود یاد گیرنده:

۱) کسب می‌شود

۲) پردازش می‌شود

۳) دست کاری می‌شود

۴) و به یاد سپرده می‌شود

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x