دانلود ده اشتباه نابخشودنی در بازاریابی

دانلود ده اشتباه نابخشودنی در بازاریابی

دانلود ده اشتباه نابخشودنی در بازاریابی

دانلود-ده-اشتباه-نابخشودنی-در-بازاریابیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۳۷ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
ده اشتباه نابخشودنی در بازاریابی
مقدمه
امروزه بازاریابی کارایی خود را از دست داده و محصولات جدید( new products ) با سرعتی وحشتناک در حال شکست خوردن هستند.بیشتر برنامه های جامع تبلیغاتی ( advertising campaigns ) تاثیر خاصی بر ذهن مشتری نمی گذارند.روش پست مستقیم( direct mail ) به سختی پاسخی در حدود۱% دریافت می دارد.و…
چرا بازاریابی کارایی ندارد؟
پروفسور کاتلر ۱۰ مشکل اساسی در روند جدید بازاریابی را شناسایی کرده است:
۱.شرکت به اندازه کافی بازارگرا( market focused ) و مشتری مدار( customer driven ) نیست
۲.شرکت مشتریان هدف( target customers ) را به درستی درک نمی کند
۳. شرکت فعالیتهای رقبای خود را پیگیری و پایش( monitoring ) نمیکند
۴. شرکت روابط خود با ذینفعان( stakeholders ) را به خوبی مدیریت نمی کند
۵. شرکت در شناسایی فرصتهای جدید عملکرد مناسبی ندارد
۶. فرایند برنامه ریزی بازار یابی شرکتناقص و ناکارامد است
۷. استراتژیهای تولید و ارائه خدمات شرکت ، نیازمند بررسی بیشتر است
۸. تلاش شرکت برای خلق و پرورش مارکهای جدید( brand-building ) و برقراری ارتباط با بازار ضعیف است
۹. شرکت برای اجرای فعالیت های بازار یابی کارآمد و اثربخش بخوبی سازماندهی نشده است
۱۰. شرکت استفاده زیادی از تکنولوژی روز نکرده است
وضعیت کنونی بازاریابی
تمام نشانه های موجود بر این نکته تاکید دارند که بازاریابی هر روز سخت تر و پر چالش تر خواهد شد:
خالقان مارک های ملی( national brands )،پوشش دهی هزینه های ایجاد هر مارک جدید ”مارک سازی“( brand-building ) را بسیار سنگین و طاقت فرسا می دانند.
شرکتهای کنونی به دلیل رقابت های روز افزون مدیریت روابط با مشتری( CRM )را به عنوان آخرین راه حل مشکلات و گرفتاری خود پذیرفته اند.این مساله منجر به جمع اوری اطلاعات از مشتریان شده است و مخالفت های فزاینده ای در این زمینه بروز کرده .بنابر این بهتر است شرکتها به سمت بازاریابی انتخابی( opt-in marketing )حرکت کنند.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x