دانلود تحقیق رابطه بین بیکاری با افسردگی در بین دانشجویان

دانلود تحقیق رابطه بین بیکاری با افسردگی در بین دانشجویان

دانلود-تحقیق-درمورد-رابطه-بین-بیکاری-با-افسردگی-در-بین-دانشجویان

دانلود تحقیق رابطه بین بیکاری با افسردگی در بین دانشجویان

فرمت فایل دانلودی: doc
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: ۱۹۰
دسته بندی: عمومی
برچسب: دانلود تحقیق رابطه بین بیکاری با افسردگی در بین دانشجویان,تحقیق درمورد رابطه بین بیکاری با افسردگی در بین دانشجویان,رابطه بین بیکاری با افسردگی در بین دانشجویان

بخشی از متن:

با دانلود تحقیق رابطه بین بیکاری با افسردگی در بین دانشجویان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رابطه بین بیکاری با افسردگی در بین دانشجویان  را با فرمتword و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رابطه بین بیکاری با افسردگی در بین دانشجویان ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد رابطه بین بیکاری با افسردگی در بین دانشجویان

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل: ۳۷صفحه

قسمتی از فایل:

 

چکیده :

هدف پژوهش بررسی وجود چگونگی رابطه بین با بیکاری با افسردگی در بین دانشجویان دانشگاه آزادایذه در سال ۹۰-۸۹ شهرستان ایذه می باشد.  بررسی و یافتن ارتباط و ماهیت آن از این جهت با اهمیت است که به سیاستگذران در جهت اتخاذ سیاستهای اقتصادی راهکارهای مفید را ارائه می دهد . روش پژوهش در این تحقیق ابتدا با استفاده از اطلاعات مرسوم به شیوه کتابخانه ای مروری بر ادبیات مربوط به بیکاری و متغیرهای مؤثر در بازار کار داشته و سپس جهت استنباط و آزمون فرضیه ها و پاسخ به سؤالات به برآورد و تجزیه و تحلیل مدل پرداخته شده است . تکنیک های مورد استفاده در تجزیه و تحلیل داده عبارتند از : از انگل – گرنجر ، الگوی خود توضیح با وقفه های گسترده و ا لگوی تصحیح خطای برداری یوهانسون – جوسیلیوس نتایج حاصل از برآوردهای اقتصاد سنجی در مجموعه صحت فرضیه های زیر در بلند مدت رابطه تبادل بین بیکاری و تورم وجود ندارد و رابطه معکوس بهره وری نیروی کار را اثبات می کند .

 

بیان مسئله :

عوامل متعدد و بی شماری هستند که باعث استرس می شوند یا استرس موجود را تشدید می کنند که ی یکی از این عوامل تغییر وضعیت  جسمانی می باشد که اغلب به هنگام بیماری های مزمن که با درد و عذاب بسیار زیادی همراه است . استرس مداوم و دائمی می شود وابستگی های جسمانی که بر اثر عوامل همچون نابینایی ، ناشنوایی ، از دست دادن اعضای بدن و مشکلات حرکتی به وجود می آِیند . تا سبب افزایش اضطراب ، عصبانیت  و تنش می شود . ( کهانا ۱۳۸۲، ص۳۷) 

با توجه به این که موضوع استرس موضوع تازه ای است اما در دنیای امروزه که در آن ساکن شده ایم معمولاً استرس به حوادث فیزیکی و واقعی بر می گردد واقعیت این است که استرس در افراد گوناگون با شکل های متفاوتی بروز می کنند و می تواند منشا مشکلات متعدد و جدی در سلامت ما باشد . 

در ارتباط با استرس تحقیقاتی در شهرستان ها توسط احمدی (۱۳۸۰) بلوغ استرس و فشار است . استرس هر نوع محرک یا تغییر در محیط داخلی و خارجی است که ممکن است باعث اختلال در تعادل بدن گردد و در شرایط خاص بیماری زا باشد استرس دوران بلوغ باعث هیجان ها ، مشکلات عاطفی و گاهی روانی می شود می توان گفت که اشکالات عاطفی نوعی واکنش نسبت به تغییر است و انقلابات طبیعی دوران بلوغ است . 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x