حرکات اصلاحی ۱ ( ppt )

حرکات اصلاحی ۱ ( ppt )

حرکات اصلاحی ۱ ( ppt )

حرکات-اصلاحی-1-(-ppt-)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۷۰ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

۱
۲
حرکات اصلاحی
۳
حرکات اصلاحی ‎ تعاریف و مفاهیم
حرکات اصلاحی
حرکات اصلاحی یکی از بخشهای تربیت ‎ بدنی است که هدف آن پیشگیری و رفع برخی ناهنجاریهای جسمانی توسط تمرینهای بدنی است ‎ . به سخن ‎ دیگر حرکات اصلاحی عبارت است از برنامه ‎ ای ورزشی و حرکتی که در آن با اجرای تمرینهای خاص عملکرد و ساختمان بدن تغییر می ‎ کند و اصلاح می ‎ شود. همچنین به ‎ افرادی مربوط می ‎ شود که به عللی مانند عدم رعایت بهداشت حرکتی وضعیت بدنی آنها از حالت طبیعی خارج شده است ‎ . این حجم بالای ناهنجاری که در اثر محرکهای ‎ محیطی ایجاد شده است اکثراً از نوع برگشت ‎ پذیر و یا اصلاح ‎ پذیر است ‎ . دقت در این رقم ضرورت توجه هر چه بیشتر به این علم را نشان می ‎ دهد ‎ . توجه به وضعیت ساختار بدن روزافزون است ‎ . این موضوع از طرفی به سبب ماشینی شدن زندگی و استفاده ‎ کمتر از بدن و آثار مخرب ناشی از بی ‎ حرکتی در وضعیت بدن و از طرفی دیگر به سبب توجه بیشتر انسان امروزی به سلامت ‎ ، طول عمر بیشتر، زندگی بهتر و ظاهری زیباتر ایجاد شده است .
۴
زمان مناسب اجرای حرکات اصلاحی
نکته مهم در اجرای حرکات اصلاحی ‎ ، تعیین زمان مناسب برای اجرای این ‎ گونه تمرینهای است ‎ . اگر تمرینهای اصلاحی در زمان مناسب طراحی و اجرا گردد، غلبه برمشکل مؤثرتر صورت می ‎ پذیرد. از این ‎ رو تمرینهای اصلاحی باید در برنامه تربیت ‎ بدنی کودکان کم سن ‎ سال گنجانده شود.
۵
تحقیقات بیان ‎ کننده این است که اکثر افراد وضعیت بدنی طبیعی ندارند.
این حجم بالای ناهنجاری که در اثر محرکهای ‎ محیطی ایجاد شده است اکثراً از نوع برگشت ‎ پذیر و یا اصلاح ‎ پذیر است ‎ . دقت در این رقم ضرورت توجه هر چه بیشتر به این علم را نشان می ‎ دهد ‎ . توجه به وضعیت ساختار بدن روزافزون است ‎ . این موضوع از طرفی به سبب ماشینی شدن زندگی و استفاده ‎ کمتر از بدن و آثار مخرب ناشی از بی ‎ حرکتی در وضعیت بدن و از طرفی دیگر به سبب توجه بیشتر انسان امروزی به سلامت ‎ ، طول عمر بیشتر، زندگی بهتر و ظاهری زیباتر ایجاد شده است .

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x