تحقیق روش درست تربیت و پرورش کودک

دانلود تحقیق روش درست تربیت و پرورش کودک

تحقیق روش درست تربیت و پرورش کودک

تحقیق-روش-درست-تربیت-و-پرورش-کودک

دانلود تحقیق با موضوع روش درست تربیت و پرورش کودک،
در قالب word و در ۱۰ صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از متن تحقیق:
موفقیت در زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی را می توان به بهای ارزان پیروی از قوانین زندگی و نظم اشیاء به دست آورد. باید پذیرفت: بر خلاف حقیقت، واقعیت و طبیعت زندگی کردن بدون تنبیه نمی ماند.
با بیانی ساده: اگر از فرزند خود ادب می خواهیم، باید خود مودب باشیم و محیط خانواده و اجتماع را با استفاده از کلمات مؤدبانه، درست، زیبا، و با محبت
 «گل باران کنیم» و گفتاری غیر از این برای کودک ناآشنا و غیر قابل تحمل و استفاده باشد.
اگر نظم می خواهیم: باید اول خود منظم باشیم. درک اهمیت نظم و ضرورت تنظیم برنامه، برای رسیدگی منظم و به موقع به احتیاجات نوراد (کودک) و در موارد دیگر زندگی عادی، سبب خواهد گردید تا مادران و پدران با آرامش متانت و محبت رفتار نمایند. اجتناب از شتاب و بداخلاقی، از نتایج مفید تنظیم برنامه، و استقرار نظم در محیط خانه می باشد.
اگر فرزند خود پاکیزگی، مرتب و پاک بودن خواستاریم باید خود پاکیزه ، برازنده و زیبا باشیم. استحمام هر روز نوزاد دقت در آماده بودن لوازم شستشو، پوشاک و غیره تنظیم و دقت در درجه حرارت هوا و دمای مناسب آب همراه با آرامش و رفتار مهربان مادر، استحمام را برای کودک دلپذیر و جزء بازی و تفریح او خواهد کرد.
قشنگ و نظم و نظافت لوازم اطاق کودک او را عادت خواهد و او که همیشه پاکیزه و مرتب باشد و از زیبایی ها احساس آرامش و لذت کند. لباس ساده پدر و مادر با مدل های مناسب و متنوع همراه با رنگ های شاد و برازنده کودک را با زیبایی ها و ارزش های زندگی آشنا کرده و عادت خواهد داد…..
دانلود فایل

همکاری در فروش فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x