تحقیق (جذب منابع مالی و فروش کالا)

تحقیق (جذب منابع مالی و فروش کالا)

تحقیق (جذب منابع مالی و فروش کالا)

تحقیق-(جذب-منابع-مالی-و-فروش-کالا)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۰۶ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏رقابت در بازار کار
‏(ج‏ذ‏ب منابع مالی و فروش کالا)
‏۱
‏رقابت در بازار کار
‏(ج‏ذ‏ب منابع مالی و فروش کالا)
‏۱
‏رقابت در بازار کار
‏(ج‏ذ‏ب منابع مالی و فروش کالا)
‏۲
‏منابع داخلی و مزیت رقابتی:
‏منابع و توانایی‌هایی که می‌تواند منجر به مزیت رقابتی شود، در هر کار و فعالیتی متفاوت است و حتی می‌تواند در حول زمان متغیر باشد.
‏بطور کلی منابع و توانایی‌های داخلی سازمان به چهار دسته کلی تقسیم می‌شوند که عباتند از :
‏منابع مالی، فیزیکی، انسانی و سازمانی، در اصل توانائیها و منابع جزء عوامل قوت سازمانی شمرده می‌شوند که می‌تواند به مزیت رقابتی تبدیل شوند در صورتی که سه شرط زیر تحقق یابد:
‏۱- منابع و توانایی‌ها با ارزش باشند.
‏اینها اجازه می‌دهند که شرکت از فرصت‌هایش بهره‌برداری کند و با تهدیدها را خنثی کند. برای مثال شرکت سونی توانسته است که توانایی طراحی، ساخت وفروش وسایل الکترونیکی خود را توسعه دهد. این توانایی برای سهامداران خارجی مثل فروشندگان با ارزش است.
‏۲- منابع و توانایی‌ها منحصربه فرد باشند.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x