تحقیق بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا

دانلود تحقیق بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا

تحقیق بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا

تحقیق-بررسی-تأثیر-خدمات-پس-از-فروش-بر-فروش-کالا

دانلود تحقیق با موضوع بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا،
در قالب word و در ۷۰ صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
امروزه مشتریان خواستار چیزی بیش از ارزش های مورد نظر خود هستند. اگر چه به ارزانی بها می دهند، باز هم از از آن ارزان تر می خواهند. چنانچه به راحتی و سرعت به هنگام خرید اهمیت می دهند انتظار دارند کار از این هم آسان تر و شتابان تر شود، اگر به جنبه هنری کالا توجه دارند می خواهند هنر را در آن جلوه گر ببینند،اگر خواهان راهنمایی های کار شناسی هستند میل دارند چنان با صمیمیت، دقت و شکیبایی، با آن ها رفتار شود که احساس کنند خود تنها مستری بنگاه می باشند. امروزه هر میزانی برای خواسته های مشتری تصور کنیم باز هم از آن فراتر می خواهد .از همین رواست که شرکت هایی همچون رولکس ،آی بی ام، جنرال موتورز به سرازیری افتاده اند .یک یا چند شرکت در بازار این غول ها به پا خاسته و با افزایش ارزشهایی که به مشتریان می رسانند، از راه کاستن از قیمت، بهسازی فرآورده ها و با خدمات دلخواه، گوی سبقت را ربوده اند.

بنگاه های پیشتاز با درک این مطلب و افزون بر ارزش های مورد نظر مشتری بازار را در چنگ گرفته و رقبا را در پایین تپه جا گذاشته اند.از این میان آن هایی که نتوانند همچنان به راه خود ادامه دهند از قله به زیر خواهند لغزید (رضایی نژاد،۱۳۷۵)

محور بحث ما در این تحقیق بررسی تاًثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا در کارخانجات ایران خودرو و نمایندگی ها می باشد که سعی شده ابتدا تعریفی واضح از خدمات داده شود …
دانلود فایل

همکاری در فروش فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x