تحقیق تئوری حسابداری ( ورد)

تحقیق تئوری حسابداری ( ورد)

تحقیق تئوری حسابداری ( ورد)

تحقیق-تئوری-حسابداری-(-ورد)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴۳ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۳۰
‏تئوری حسابداری
‏۱
‏فصل اول:
‏۱-‏ روش او‏لین صادره از آخرین وارده و تو‏لید‏ ناخالص ملی : ‏
‏این سوال پیش در آمدی است بر بحث پیامدهای اقتصادی که در فصل های بعدی آمده است . حسابداری اثباتی ( تئوری اثباتی ) چنین استدلال می کنند که تمام مقرارت حسابداری دارای عواقب اقتصادی می باشند و این عواقب را باید در زمانی که راجع به یک استاندارد یا یکی از مقررات ، تصمیم گیری می کنیم ، مد نظر داشت .
‏فصل بعدی ، بررسی ‏هیئت استانداردهای حسابداری مالی‏ را ‏نشان می دهد که مسئولیت آنها ‏بیان‏ حقیقت است ، مهم نیست که چه نتایج اقتصادی را در بر دارد. این بیشتر در چارچوب مفه‏ومی و با دقت توضیح داده شده است‏. هر چند Pilate‏ و منتقدان FASB‏پرسیده اند که «حقیقت» چیست‏؟
‏نظر من این است هر چند برخی مواقع مشکل است که حقیقت حسابداری تعریف شود و مشکل است که در زمانهای مختلف سنجیده شود ، اما آن شناخته ترین موضوع می باشد . برای مثال ، ما همگی ارزیابی کردیم که حسابداری بهای تمام شده ی تاریخی، حقیقت را درباره بهای جاری دارایی ها نمی گوید. حتی اگر چه ممکن است جوابهای دقیقی ازآنچه که حقیقت واقعی اقتصادی را تشکیل می دهد، نداشته باشیم. حتی اگروجود داشته باشد، من معتقدم که ما همگی تصدیق می کنیم که فهمیدن این موضوع ، توانایی ما را در تشخیص سرمایه گذاریهای خوب و بد بهبود می بخشد .
‏ به طور واضح ،آن س‏هامداران حاضر قادر ‏می سازد‏ خبرهای بد را از به ‏عنوان کسرسهام‏ ‏اعلام‏ نماید . در‏دنیا‏ی امروز‏ که‏ افراد‏ تنها به نتایج اقتصادی بی واسطه توجه می کند ،‏این همان‏ حقیقت‏ افشاء‏ تعریف ‏می ‏شود ، به ب‏عضی از افرادازآن‏ آسیب می‏ بینند‏ در حالی که بعضی دیگر از آن منفعت می برند . ‏اما اگر ‏ بررسی طولانی تری را اتخاذ نما‏ید ، سهام داران حاضر ، به‏ عنوان‏ سهام دار‏ شنا‏سایی‏ می شوند و جنبه های این گفتگو را تغییر می دهند بنابراین من بر این اعتقادم که این مشکل‏ی را ایجاد‏ نخواهد‏کرد‏ ‏یک‏ توافق ملی را پایه ریزی‏ می کند‏ و اینکه ما باید حقیقت را بگوییم و نتایج را ادامه دهیم .
‏۲- شرکت Allegheny Beverage‏
‏۳
‏به طور کلی ، این مورد بر منافع عمومی قابل دسترس متکی می باشد اما در ابتدا توسط پرفسور جان شانک توسعه یافت . جزئیات بیشتر درباره موفقیت شرکت Allegheny Beverage‏ قابل دسترس می باشد که ممکن است از Clearing House‏ ‏قسمتی ‏سهامداران بوستون ، MA 02163‏ خریداری شود .
‏این مورد شامل جزئیات شکایت تکمیل شده توسط SEC‏ بر ضد شرکت و مؤسسه تجاری حسابرسان می باشد . آن هم چنین شامل فتوکپی مقاله ای است که در روزنامه Wall street‏ در ۲۱ ماه دسامبر سال ۱۹۷۳‏ ‏ارائه ‏شد‌ ، می باشد که در آن Allegheny‏ ‏اذعان کرد که عملکرد ارزش فروش ‏سال‏ قبل از فرو‏ش‏ آن کاملاً مستهلک کرده است . یک نکته نوشته شده توسط یک‏ی از دستیاران دانشجوی من‏ ارائه شد‏ که نتیجه واقعی موفقعیت ALLgheny‏ به شرح زیر ‏نشان ‏
‏می دهد‏ :
‏تصمیم ABC‏ ،‏ سرمایه ای کردن هزینه بهره برداری مشخص و بررسی هزینه های بازار می باشد. تمام قراردادهای مشروط فروش را ‏برای فروش ماشین آلات ‏نشان میدهد‏ در حالی که درآمد‏سال‏ ۱۹۷۱ بررسی نشده است . به راستی این تنها ی‏کی از چندین کارهای‏ نادرست‏ مدیریت ‏ می باشد که در آن زمان تحت امنیت SEC‏ قرار گرفته است
‏ SEC ‏ یک درخواست در مقابل ABC‏ در ماه‏ می سال ۱۹۷۳ تهیه نمود که در آ‏نabc‏ ‏ مسئولیت نقض کردن قوانین اوراق بهادار مثل تقلب و متزلزل کردن بخشها را بر عهده گرفت هزینه های که به طور غیر قانونی ایجاد شد باعث شدکه ارزش سهام افزایش یافت و سودها‏ی‏ در سال ۱۹۷۱ از طریق استفاده از کارهای چون حساب سازی ایجاد ش‏و‏د آن هم چنین اظهار کرد که رئیس‏ شرکت‏ به طور غیر قانونی ۵۴۰۰۰۰ دلار از صندوق های شر‏کت ب‏ه عنوان‏ سوء استفاده شخصی برداشت نموده است و هزینه بعدی این بود که ۱۰ میلیون اوراق قرضه به طور نامشروع توسط Valu Vend‏ در معرض فروش قرار گرفت و اظهار داشت که اوراق قرضه از طریق یک معامله ساختگی و‏ با استفاده از مشارکت های‏ ساختگی‏ فروخته شدند. تقاضا ABC‏ به خاطر جلو گیری از تخلفات بیشتر اقدام به دستیابی به یک دستورالعمل که ABC‏ را مجبور می سازد گزارشات خود را بر اساس آن تهیه نمایند او اظهار داشت که این گزارشات گمراه کننده است و آنرا باید تصحیح نماید . در ژانویه سال ۱۹۷۵ دادگاه دولت مرکزی فقط به این بسنده کرد و بر اساس آن رأی صادر نمود که در آن
‏۴
ABC‏ ‏،‏ در رابطه با اوراق قرضه منع شده است .
‏ علاوه بر این ، این دادگاه هم چنین دستور داد که رئیس باید ۷۰۰۰۰ دلار به ABC‏ بپردازد تا سوء استفاده شخصی ا‏ز صندوقهای شرکت را جبران نماید ‏و‏۲۵۰۰۰ دلار جداگانه تهیه شود تا به اشخاصی ک‏ه سهام آورده اند پرداخت شود ‏و‏ به خاطر رها شدن از فشار شرکت‏ سهام را‏ باز‏خرید نمایند. ABC ‏ حسابرسی را انجام داده و متوجه شد که ۵۴۰۰۰۰ دلار که توسط رئیس کلاهبرداری شده است باید در حقیقت باز پرداخت نماید ، ABC‏ یک کمیته رسیدگی مستقلی پایه ریزی کرد تا روشهای حسابداری اش را تعدیل نماید.تاگزارشات مالی که توسط SEC‏تأیید شده بود تهیه نمایند. ABC ‏ بدون در نظر گرفتن هزینه های کلاهبرداری دستورات دادگاه تأیید نمود در گزارش سالانه اش در سال ۱۹۷۵ ، ABC‏ اظهار کرد که نماینده مستقل ویژه مبلغ ۵۴۰۰۰ دلار از رئیس شرکت دریافت نماید و‏لی‏ هیچ مبلغی بابت خسارت دریافت نشده است‏.‏ ABC‏ یک کمیته رسیدگی مستقل پایه ریزی کرد و شرکت‏های‏ Benjamin Botwinnick‏ به عنوان حسابرسان‏ جدید‏ ‏جایگزین شدند . از این رو ‏ صورت های مالی سال ۱۹۷۱ تعدیل نشدند . در ماه اکتبر سال ۱۹۷۳ یک سهامدار و یک کار مند در مقابل حق ABC‏ از تمام ساکنان می‏ش‏یگان دلیل‏ آنها خرید‏ سهام عمومی که ABC‏ بین آوریل سال ۱۹۷۱ و می ۱۹۷۳ خریداری ‏نمود‏ . اظهارات ‏آنها‏همانند درخواست ABC‏ بود‏و‏ خساراتهای‏ از‏ بابت خرید سهام ABC‏ باقیمت های بالا وهمچنین مبالغی‏ از‏ بابت کلاهبرداری مطالبه نمو‏دند‏.
‏از این رو ، حرکت هایی برای ایجاد یک گروه ملی و گ‏سترش گروه های مختلف تأیید نشد .‏بنابراین هر گونه نتیجه ای از این‏ درخواست ، هیچ تأثیر‏یبر روی‏ شرکت نداشته است . ABC‏ تنها شرکتی نبود که رسماً محاکمه شد حسابرسان شرکت Benjamin Botwinicle‏ به خاطر اخلاق حرفه ای شرکت را به دادن اطلاعات غلط و گمراه کننده محکوم نمودند. آنها هیچ کار جدیدی که نیاز به تهیه گزارش به SEC‏ در یک دوره ۱۰ ماهه داشته باشد را قبول نکردند . شرکای مسئول ABC‏ بایستی حداقل در ۱۰۰ ساعت از دوره های آموزشی و سمینارها در رابطه با موضوعات حسابداری عمومی و حسابرسی که در سالهای بعد برگزار می شود شرکت کنند . همه شرکاء بایستی ۴۰ ساعت و یا دوره های آموزشی مربوطه بعدی که در طی ۵ سال برگزار شود شرکت نمایند .

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x