تحقیق تأسیس و راه اندازی کارگاه خیاطی ۱۸ ص

تحقیق تأسیس و راه اندازی کارگاه خیاطی ۱۸ ص

تحقیق تأسیس و راه اندازی کارگاه خیاطی ۱۸ ص

تحقیق-تأسیس-و-راه-اندازی-کارگاه-خیاطی-18-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۶ صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

۱
‏مقدمه‏
‏به نام آنکه جان را فطرت آموخت .
‏امروزه هنر خیاطی و شاخه های آن یکی از هنرهای بسیار گسترده و فراگیر است که کمتر بانوی ایرانی وجود دارد که از این هنر بی بهره باشد با عنایت به این مطلب در این مجموعه سعی شده است تا به صورت تشریحی و مکتوب درباره یک شرکت تولیدی که در این راستا فعالیت می کند بحث نمود .
‏هنر خیاطی صرفا دوخت و دوز نیست بلکه در درجه اول استعداد ـ ابتکار ـ خلاقیت ـ و ارائه طرحهای جدید و مطابق خواست و سلیقه افراد مختلف جامعه ، مطرح است .
‏در پایان امیداوریم با مطالعه این پروژه و تحلیل و نقد آن ما را در جهت بهبود نقایص این کار یاری نمائید .
‏ ‏با تشکر‏
۲
‏کروکی کارگاه
‏اتاق هیئت مدیره
‏میز برش
‏اتو
‏مدیر عامل
‏چرخ
‏چرخ
‏چرخ
‏چرخ
‏ کارگاه
‏منشی
۴
‏سردوز
‏سردوز
‏درب ‏ورود‏ی
‏سرویس

‏توصیف محل کار و کلک مورد نظر‏
‏یک محل کار برای یک کار تولیدی باید دارای شرایط خاصی باشد که بتوان در آن به راحتی ابزار کار را جایگزین کرد و مساحت آن آنقدر باشد که بتوان کارهای تولید شده ار در آن نگهداری نمود . از دیگر خصوصیات محل کار اشاره می کنیم به برق آن که باید دارای توان ولتی بالا باشد که در هنگام کار دچار اختلالات نشود . ملک مورد نظر باید پایان کارتجاری داشته در غیر اینصورت نمی توان از آن به عنوان میحط کار برای انجام کار استفاده کرد در ضمن محیط کار باید دارای سروسهای ویژه از جمله کمکهای اولیه ‏«‏ کپسول آتش نشانی و سرویسهای بهداشتی باشد که در صورت لزوم یا اتفاق ناگوار بتوان کمکهای اولیه انجام داد و همچنین باید در محیط بازار باشد ، جهت دسترسی به فروشگاهها و مراکز فروش کالا تولید شده . ضمنا میحط کار امکان خطر زیاد مخصوصا از طرف قسمت اتوکاری دارد که باید با احتیاط عمل کرد . سیستم های برق کشی داخل کارگاه باید با استانداردها مطابقت داشته باشد و از هرگونه اتفاق اتصالات جلوگیری شود . کلیدهای ایمنی برای اتو واجب بوده و جهت اخطر اطمینان بیشتر از طریق شرکتهای بیمه محیط کار خود را بیمه آتش سوزی یا حریق نمائید .
۵
‏نیاز بازار و مشتری‏
‏با توجه به چهار فصل سال و نوع نیاز بازار به پوشاک از جمله مانتو و لباسهای گرم مثل بارانی و غیره نیاز بازار متغیر می باشد همچنین در فصل بهار مدلهای مختلف مانتو در بازار عرضه می گردد . بنابراین دیگر نیازهای بازار در فصل باهار و پیراهنهای مردانه ، تریکوجات بوده که در نوع بازاریابی و نوع فروش با هم فرق می کند . در فصل زمستانه کارها ضخیم تر و بافتی و پارچه های پشمی می باشد که در هر کدام نوع بازار فورش آن متغیر است و برای بازاریابی هر کدام از تولیدات خود فصل خود بصورت خاص می توان اقدام نمود . و کلیه کارها را قبل از زمان فصل خود باید مهیا کرد و در اسرع وقت در اختیار بازار قرار داد .
‏محیط بازار برای تولید و مکان بازار‏
‏برای یک کار تولیدی که دارای چهار فصل تولید می باشد جا و مکان خاص مدنظر نیست مهم باید محیطی انتخاب شود که تولیداتی که ما داریم در آن مکان قابل تولید باشد . دسترسی به بازار برای یک تولیدی مهم بازاریابی آن است که باید از بارازیابهای مجرب و متخصص استفاده نمود زمانی که افراد مجرب در اخیتار داشته باشیم دیگر برای فروش کالا و خرید مواد اولیه مشکل نخواهیم داشت برای بازرایابی بهتر کار باید از بهترین مواد اولیه استفاده نمود . وقتی مواد اولیه درجه یک باشد خود بازاری برای خرید کار به شما مراجعه می کند و چنانچه مواد خوب استفاده نشود منفی ترین عکس العمل را در بر خواهد داشت و امکان ورشکستگی شرکت تولیدی شما درصد بالاتری صورت می گیرد

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x