تحقیق اسرار فضانوردان باستانی – یوفوها در ایران ۳۵ ص

تحقیق اسرار فضانوردان باستانی – یوفوها در ایران ۳۵ ص

تحقیق اسرار فضانوردان باستانی – یوفوها در ایران ۳۵ ص

تحقیق-اسرار-فضانوردان-باستانی-–-یوفوها-در-ایران-35-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۴ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۳۳
‏دبیرستان شهید مطهری
‏موضوع:
‏اسرار فضانوردان باستانی ‏–‏ یوفوها در ایران
‏مقدمه‏‌‏ی محقق:
‏فضانوردان باستانی (Ancient Astronauts‏) اصطلاحا به موجودیت فضایی بیگانه‏‌‏ای اطلاق می‏‌‏شود که در گذشته‏‌‏های بسیار دور از کره‏‌‏ی زم‏ین دیدار کرده‏‌‏اند و در مدت حضور‏‌‏خود در‏‌‏زمین با‏‌‏اجداد ابتدایی‏‌‏ما برخورد‏‌‏داشته‏‌‏اند و‏‌‏بنا به‏‌‏نظر برخی از طرفداران این نظریه، این ب‏یگانگان گونه‏‌‏ی انسان هوشمند (هوم‏و ساپینس) را با تغییراتی که روی گونه‏‌‏ی هو‏م‏وار کتوس ایجاد کردند به وجود آورند.
‏بنابراین نظریه‏‌‏ی این موجودیت بیگانه در ادوار گذشته حضور پر رنگی در اقصی نقاط کره‏‌‏ی زمین داشته‏‌‏اند و پایه گذار تمدن‏‌‏های بزرگ دوران باستان بوده‏‌‏اند. این نظریه در اروپا و آمریکا یکی از مبحث‏‌‏های داغ محافل ‏باستان شناسی و تاریخ عهد باستان‏‌‏است و‏‌‏طرفداران و مخالفان سرسخت زیادی دارد و از بنیان گذاران این نظریه می‏‌‏توان ‏«‏اریک فون دانیکن‏»‏ نویسنده و محقق سوییسی، را نام برد که در سال ۱۹۶۸ با کتاب ارابه‏‌‏های خدایان چاپ شده است و این کتاب در آن سال پر فروش
‏۱
‏‌‏ترین کتاب آمریکا و اروپا شد.
‏البته در این ضمینه کتابهای زیادی وجود دارند و کسانی هم هستند که مخالف این نظریه بودند و برای اثبات حرفشان کتبهایی برای مخالفت با آنها نوشته‏‌‏اند که از جمله مخالفان این نظریه مقامات و دولت مردان آمریکایی و اروپا می‏‌‏توان نام برد.
‏البته‏‌‏این نظریه‏‌‏هنوز از‏‌‏طرف مقامات دانشگاهی مورد تای‏ید قرار نگرفته است و همچنان بحث‏‌‏بر سر‏‌‏درستی یا نادرستی آن ادامه دارد. هر ساله در اروپا و آمریکا سمینارهای زیادی در این مورد برگزار می‏‌‏شود و کتابهایی به ‏چاپ می‏‌‏رسند ولی مقامات‏‌‏رسمی و‏‌‏دولتی و‏‌‏دانشگاهی همچنان بر موضع مخالف خود پا فشاری می‏‌‏کنند. ولی به هرحال تاریخ نشان داده است که هیچ چیز در برابر علم نمی‏‌‏تواند مقاومت کند و حقیقت هرچه باشد بالاخره خود را نشان خواهد داد و هدف من از نوشتن این مقاله جمع آوری خلاصه مدارک مهم تایید کننده این نظریه و باز کردن این مطلب در بین دانش آموزان است به امید اینکه حقیقت هرچه باشد خیلی زود از پس ابرهای ناباوری و شک بیرون آمده و خود را نشان بدهد.
‏چشم‏‌‏ها را باید شست، جور دیگر باید دید.
‏۳
‏بشقاب پرنده‏‌‏ها
‏بشقاب پرنده یا یوفو مخفف کلمه ‏«Unidentified Flying Object‏»‏ به معنی جسم پرنده ناشناخته است و اصطلاحا به اجرام ناشناس پرنده‏‌‏ای گفته می‏‌‏شود که معمولا بیضی شکل یا نعلبکی مانند بوده و در آسمان مناطق دنیا دیده می‏‌‏شوند.
‏در مورد هویت این اجسام اصولا دو نظر وجود دارد، نظر اول اینکه اینها سفینه‏‌‏های فضایی موجودات غیر زمینی هستند و نظر دوم اینست که این اجسام مجموعه‏‌‏ای از عوامل از جمله شهاب سنگ، بالن هواشناسی، خطای دید، هواپیماهای جاسوسی، و….. می‏‌‏باشند و به هرحال منشا زمینی دارند.
‏هر‏‌‏دو نظریه‏‌‏درست است، بسیاری از این اجسام چیزی به جز خطای دید، شهاب سنگ و یا وسایل پرنده ساخته دست بشر نیستند، ولی بدون شک بسیاری از موارد هم نمی‏‌‏توانند منشا زمینی داشته باشند چون بسیاری از ی‏وفوهایی که گزارش می‏‌‏شوند، دارای‏‌‏قابلیت‏‌‏هایی هستند که حتی از‏‌‏لحاظ تئوری هم هیچ وسیله زمینی نمی‏‌‏تواند داشته باشد.
‏همچنین بسیاری از موارد مشاهده یوفو همراه با مشاهده موجودات غیر زمینی و حتی‏‌‏ربوده شدن‏‌‏مشاهده کنندگان از سوی موجودات غیر زمینی و انتقال آنها به داخل سفینه فضایی و انجام آزمایش‏‌‏هایی بر روی آنها بوده است.
‏البته‏‌‏در برخی‏‌‏موارد انسان‏‌‏های ربوده‏‌‏شده در‏‌‏حالت عادی‏‌‏قادر به یادآوری نحوه ربوده شدن خود نبوده و فقط یک بشقاب پرنده یا موجودات فضایی را به یاد می
‏۴
‏‌‏آوردند و تنها‏‌‏در حالت هیپنوتزیم عمیق، جزییات ربوده شدن و آزمایش‏‌‏های انجام شده بر روی خود را به خاطر می‏‌‏آوردند که این خود نشان دهنده صحت ادعای آنها و البته نشانه فرا زمینی بودن موجوداتی است که این افراد را ربوده‏‌‏اند. هیچ دلیلی ندارد که انسان‏‌‏های زمینی، انسان‏‌‏هایی مثل خود را بربایند و به داخل بشقاب پرنده برده و بر روی‏‌‏آنها آزمایش‏‌‏انجام دهند، چون انجام چنین آزمایشی را به راحتی و بدون دردسر روی زمین هم می‏‌‏توان انجام داد!
‏در ادامه تعدادی از موارد معتبر و معروف از مشاهده (یوفو) و برخورد نزدیک با موجودات غیر زمینی را ذکر می‏‌‏کنیم، البته اینها تعداد بسیار کمی از موارد موجود است و فقط برای نمونه در اینجا به ذکر آنها می‏‌‏پردازیم.
‏منطقه ۵۱ که گروم لیک هم نامیده می‏‌‏شود، یک منطقه بسیار سری نظامی است که در حدود ۹۰ مایلی شمال شهر لاس و گاس و در نزدیکی دریاچه خشک داماد قرار دارد، در مرکز آن یک فرودگاه بزرگ قرار دارد که دولت امریکا وجود آن را انکار می‏‌‏کند.
‏در‏‌‏این مرکز به‏‌‏دلایلی از جمله دورافتادگی محل، نزدیکی به تاسیسات موجود و وجود یک دریاچه خشک، برای فرود اضطراری هواپیماها در نیمه دهه ۵۰ و همچنین برای آزمایش هواپیمای جاسوسی (یو- ۲) انتخاب شد. تعداد زیادی هواپیمای فوق مدرن و بسیار سری در این محل ساخته و آزمایش شدند. از این جمله می‏‌‏توان هواپیمای جاسوسی یو- ۲، هواپیمای اس آر- ۷۱

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x