تحقیق ازدواج و موانع پیش رو

دانلود تحقیق ازدواج و موانع پیش رو

تحقیق ازدواج و موانع پیش رو

تحقیق-ازدواج-و-موانع-پیش-رو

دانلود تحقیق با موضوع ازدواج و موانع پیش رو،
در قالب word و در ۴۱ صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
مشکلات دوران کودکی
عامل اصلی مشکلات
نظریه لورنس کلبرگ درباره رشد
نظریه اریکسون در مورد رشد
رشد از نظر اسلام
مشکلات دوران کودکی
مسائل مربوط به قبل از ازدواج
حقایق پیرامون عشق و ازدواج 
عاشق شدن با یک نگاه
عشق یک طرفه
و …


بخشی از متن تحقیق:
ازدواج و تشکیل خانواده، یکی از حساس ترین تصمیمات دوران زندگی است که اقدام آن نیاز به بررسی و دقت، هوشیاری و مشورت با افراد باتجربه دارد. چرا که غفلت و اشتباه در این زمینه، یک عمر پشیمانی را به دنبال خواهد داشت.

برخی از پشیمانی ها زود گذرند و پس از چندی به دست فراموشی سپرده می شوند، اما گاه این پشیمانی با رنج و درد همراه می شوند که تا پایان عمر ناچار به تحمل آن خواهیم بود.

این را همه می دانند و همه می گویند که ازدواج به این معنی است که دختر و پسری که پیوند زناشویی می بندند می باید تا پایان عمر در کنار هم باشند، در غم و شادی یکدیگر شریک گردند و از زندگی با یکدیگر لذت ببرند تا بتوانند بهره لازم را از زندگی بر گیرند و فرزندانی شاد، سالم و مفید برای خود و خانواده و جامعه تربیت کنند. متاسفانه دستیابی به این اهداف چندان هم آسان نیست .و ازدواج و زندگی زنا شویی جزئیات بسیاری را در بر دارد که تعداد معدودی از پسران و دختران از آنها آگاهی دارند. در بیشتر موارد پسرها و دخترها از درخواست و هدف خود از ازدواج آگاهی لازم را ندارند و تنها بعد از ازدواج است که به بسیاری از جزئیات زندگی و اهمیت آن پی می برند و گرفتار مشکلاتی می شوند که حل آن ها به سادگی امکان پذیر نیست …
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x