تحقیق آموزش املاء ۲۵ ص

تحقیق آموزش املاء ۲۵ ص

تحقیق آموزش املاء ۲۵ ص

تحقیق-آموزش-املاء-25-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۶ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏موضوع تحقیق :
‏آموزش ‏ام‏ـــ‏لاء
‏فهرست مطالب
‏- مقدمه ‏………..‏……………………………………………………………………………..‏………….۴
‏- تعریف املا‏….‏…………………………………………………………..‏………………………‏……۵
‏- اهداف آموزش املا‏…………….‏………………………………………………………..‏………..۵
‏- روشهای تدریس آموزش املا در کلاس‏………..‏………………………………..‏………۶
‏۲
‏۱. روش آزمون- مطالعه- آزمون‏……..‏………………………………………………….‏…..۷
‏۲. طرح پژوهشی بررسی مشکلات املایی از دیدگاه زبان شناختی‏……‏…‏……..۸
‏۳. روش مطالعه و آزمون‏……….‏………………………………………………………..‏..‏……۱۱
‏۴. روش نمایش‏ ………………‏……………………………………………………………..‏………۱۲
‏۵. روش تصحیح انفرادی‏ ……………‏………………………………………………..‏………..۱۲
‏۶. روش چند حسی‏ ……..‏….‏…………………………………………………………….‏……….۱۲
‏۷. کاربرد جمله سازی در زنگ املا‏ ………..‏………………………………………….‏…….۱۳
‏۸. آشنا کردن دانش آموزان با متن املا‏ …………..‏………………..‏………………‏……..۱۳
‏۹. جمله سازی با کلمات مشابه‏ ….‏………………………………………………………..‏….۱۴
‏۳
‏۱۰. شبیه اما متفاوت‏ …………..‏……………………………………………………………..‏….۱۴
‏۱۱. ساختن کلمات با کارت حروف‏ …..‏………………………………………….‏………….۱۵
‏۱۲. آموزش املای ابزاری یا روش چند حسی‏ ………..‏…………………….‏………..۱۵
‏- علت های ضعف دانش آموزان در دروس دیکته‏ …….‏……………………..‏……۱‏۶
‏- انواع مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان و راهبرد‏ ‏ها‏ ….‏……………….‏…۱۷
‏۱. جدول بررسی اشکالات املایی‏ ………‏………………………………………………‏…۱۸-۱۹
‏۲. ضعف در حافظه دیداری و راهکارهایی برای تقویت آن‏ ….‏…………..‏…..‏..۱۹
‏۳. ضعف در حافظه تمیز دیداری و راههای تقویت آن‏ ………..‏……………..‏…..۲۱
‏۴. ضعف در حافظه توالی دیداری و راههای تقویت آن‏ ………‏………….‏………۲۲
‏۵. ضعف در حافظه شنیداری و راههای تقویت آن ‏ ……………‏…………….‏……۲۲
‏- نتیجه گیری‏ و چکیده ………………………‏………………………………….‏……….۲۴-۲۵
‏۴
‏- فهرست منابع و ماخذ‏ ……………‏…………………………………………..‏……………۲۶
‏مقدمه
‏مهارت معلمان در اجرای فعالیت های آموزشی در افزایش یادگیری دانش آموزان تاثیر ب‏س‏زایی دارد معلمان باید در نظر داشته باشند که نقش آنها تنها ارائه اطلاعات و معلومات به دانش آموزان نیست؛ بلکه مهمترین وظیفه ای که بر عهده دارند این است که احساسات دانش آموزان را به وجد آورند؛ و انگیزه ای قوی برای یادگیری مطالب در آنها ایجاد کنند.
‏اما هنگامی که فعالیت های معلمان به یک یا دو روش قدیمی محدود است آیا باز هم می توان چنین شوقی را ایجاد کرد؟

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x