تحقیق آشنایی نهادهای مالی کشورهای مالزی و اندونزی

تحقیق آشنایی نهادهای مالی کشورهای مالزی و اندونزی

تحقیق آشنایی نهادهای مالی کشورهای مالزی و اندونزی

تحقیق-آشنایی-نهادهای-مالی-کشورهای-مالزی-و-اندونزی

توضیحات:
تحقیق رشته مدیریت مالی با موضوع آشنایی با کشورهای مالزی و اندونزی و نهادهای مالی آنها، در قالب فایل word و در حجم ۵۵ صفحه.

بخشی از متن:
بعد از انجام معامله اوراق‌ مربوط به معاملات انجام شده در دفتر هر کارگزاری چاپ و به مشتریان مربوطه ارائه می‌شود. این اوراق حاوی اطلاعات مختلفی مثل نام شرکت معامله شده، تعداد و قیمت سهام معامله شده می‌باشد. برای جلوگیری از وقوع هرگونه اشتباه اعلامیه‌های مبنی بر خریدوفروش به رنگ‌های مختلف چاپ می‌شود.
به‌دلیل استفاده از سیستم سپرده‌گذاری مرکزی، هیچ‌گونه تحویل فیزیکی سهام صورت نمی‌گیرد. وقتی سهام یک شرکتی مثل سهام شرکت A را خریداری می‌کنید، حساب شما در سیستم سپرده‌گذاری مرکزی به تعداد سهام خریداری شده بستانکار می‌شود و حساب فروشنده نیز به همان تعداد بدهکار خواهد شد. حساب فروشنده سهام باید تا ساعت ۳۰/۱۲ بعدازظهر دو روز معاملاتی بعد از انجام معامله تعداد مناسبی از سهام فروخته شده را داشته باشد و در حساب خریدار سه‌روز معاملاتی بعد از روز انجام معامله، تعداد سهام خریداری شده اضافه خواهد شد. عملیات تسویه وجوه نیز باید در این صورت از طرف خریدار صورت بگیرد و گرنه امکان فروش سهام خریداری شده برای وی مقدور نخواهد بود.

فهرست مطالب:
آشنایی با کشور مالزی
آشنایی با بورس اوراق بهادار کشور مالزی
آشنایی با بازار مالی اسلامی مالزی
اندونزی در یک نگاه
آژانس ناظر بر بازار سرمایه ونهادهای مالی اندونزی
بورس اوراق بهادار اندونزی

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x