دانلود مقاله نهادهای مالی و هزینه پول

دانلود مقاله نهادهای مالی و هزینه پول

دانلود مقاله نهادهای مالی و هزینه پول

دانلود-مقاله-نهادهای-مالی-و-هزینه-پوللینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۵۱ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

۱
‏بسم الله الرحمن الرحیم
‏نهادهای مالی و هزینه پول
Financial Institutions and the Cost of Money
‏فصل (۳)
۳
‏فصل ( ۳ )
‏نهادهای مالی و هزینه پول
‏شرکت های تجاری تصمیمات سرمایه گذاری و مالی شان را در یک محیط پویای مالی انجام می دهند. مدیران مالی باید درباره اقتصاد و نقش دولت در اقتصاد و اینکه بازارها در کدام یک از مؤسسات مالی فعالیت می کنند،اطلاع داشته باشند.قبلأ در فصل ۲ به بازارهای مالی نگاهی داشتیم.اکنون روی جنبه های دیگر مالی متمرکز می شویم. به ویژه موارد زیر را بررسی
‏می کنیم :
‏- سیستم رزروفدرال u.s‏ در تعیین عرضه پول
‏- نقش کلیدی واسطه گران مالی در بازار مالی با تمرکز روی بانکهای تجاری و بانکهای سرمایه گذاری
‏- نرخ های بهره و عوامل مؤثر بر آن و هزینه استقراض ( وام )
‏سیستم رزروفدرال :
‏ ایالات متحده یک مقام پولی مرکزی ( مقام مالی مرکزی ) دارد که به عنوان سیستم رزروفدرال شناخته می شود. سیستم رزروفدرال ( که اغلب به عنوان Fed‏ منعکس میشود ) به عنوان بانک مرکزی ایالات متحده عمل می کند. بسیار شبیه بانک انگلیس و بانک فرانسه که بانکهای مرکزی در کشور خود هستند. نقش یک بانک مرکزی انجام ( عملی کردن ) سیاست های مالی است که در جهت بهترین منافع رفاه اقتصادی کشور خدمت میکند. سیاست مالی مجموعه ای از ابزار است که یک بانک مرکزی برای کنترل وجوه استقراضی قابل استفاده میتواند استفاده کند. این ابزار می تواند برای رسیدن به اهداف اقتصاد ملی استفاده شود. همراه با خزانه داری ایالات متحده ، سیستم رزروفدرال ( Fed‏ ) خط مشی تعیین می کند که نسبت به استخدام و قیمت ها مؤثر است.
‏ سیستم رزروفدرال شامل ۱۲ شعبه بانک می باشد همراه با هیأت حاکمه ای که بر فعالیت شعب بانک ها نظارت می کنند. اعضای هیأت حاکمه به وسیله رئیس جمهور انتخاب می شوند و به وسیله مجلس سنای ایالات متحده تأیید می شوند و هر دوره خدمت با دوره های متناوب زمانی ۱۴ سال می باشد. رئیس جمهور همچنین رئیس هیأت را از بین اعضای این هیأت انتخاب می کند. رئیس در این سمت برای یک دوره ۴ ساله انجام وظیفه می کند. نقش این هیأت چیست؟ این هیأت قوانین و مقرراتی ایجاد می کند که بر همه نهادهای خزانه داری حکومت می کند.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x