برنامه مدیریت پروژه

برنامه مدیریت پروژه

برنامه مدیریت پروژه

برنامه-مدیریت-پروژهلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۲۴ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏فصل ۶
‏ص ۳۶ قسمت ، ( بخش ۴-۲ ) ص ۸۹
‏تهیه برنامه مدیریت پروژه فرآیند مستندسازی اقدامات مورد نیاز برای تعریف ، آماده سازی ، یکپارچه سازی و هماهنگی تمامی برنامه های زیر مجموعه است . برنامه مدیریت پروژه ، تعریف می کند که چگونه پروژه اجرا شود . نظارت و کنترل شده و خاتمه یابد ،محتویات برنامه مدیریت پروژه ، بر اساس حوزه کاربرد و پیچیدگی پروژه تعیین می شود . برنامه مدیریت پروژه مجموعه ای از به روز رسانی ، کنترل و تصویب آن ، از طریق فرآیند کنترل تغییر یکپارچه به صورت تدریجی تکامل می یابد.
‏شکل ۴-۴ ورودی ها ، ابزار و تکنیک ها و خروجی های این فرآیند را نشان می دهد و نمودار جریان داده آن نیز در شکل ۴-۵ نشان داده شده است .
‏ ص ۱۳۷ قسمت ۶-۱-۱-۱ ص ۱۲۷ ۳. خط مبنای می رود.
‏خط مبنای محدوده جزئی از برنامه مدیریت پروژه است . اجزای خط مبنای محدوده می رود عبارتند از :
‏بیانیه محدوده پروژه : بیانیه محدوده پروژه سامل شرح محدوده محصول ، اقلام قابل تحویل پروژه و تعاریف معیارهای پذیرش محصول است .
WBS‏ : ساختار شکست کار ، همه اقلام قابل تحویل و تجزیه آنها به بسته های کاری را تعریف می کند.
‏دیکشنری WBS‏ : این سند ، شرح تفصیلی از کار و مستندسازی فنی هر یک از عناصر WBS‏ را در بر دارد.
‏۲.۱.۶ : شکل های ص ۱۲۲ و ص ۱۲۳ باید اسکن شود
‏ص ۱۳۹ ص ۱۲۲ ۵.۳ ایجاد ساختار شکست کار :
‏ایجاد WBS‏ . فرآیند تقسیم اقلام قابل تحویل و کارهای پروژه به اجزایی کوچک تر و با قابلیت مدیریت بیشتر است . ساختار شکست کار ، تجزیه سلسله مراتبی ، بر مبنای اقلام قابل تحویل کاری است که باید توسط تیم پروژه ، در راستای احداف پروژه وایجاد اقلام قابل تحویل مورد نیاز ، اجرا گردد که در آن ، هر سطح پایین تری از WBS‏ ، بیانگر تعاریف مفصل تری از کارهای پروژه است .
WBS‏ ، محدوده کلی پروژه را سازماندهی و تعریف می کند و بیانگر کاری است که در بیانیه محدوده پروژه مصوب فعلی ، مشخص شده است . شکل ۵-۶ و ۵-۷ را ببینید .
‏کارهای برنامه ریزی شده WBS‏ ، در پایین ترین سطح آن ، که بر آنها بسته های کاری می گویند ، قرار می گیرد . یک بسته کاری می تواند زمانبندی شده هزینه آن بر آورد شود وهمچنین نظارت و کنترل گردد. در قالب WBS‏ کارها به محصولات یا اقلام قابل تحویل کاری ارجاع می شوند که نتیجه کارها هستند و نه خودکارها ، شکل ۵-۶ ورودی های ، ابزار و تکنیک ها و خروجی های فرآیند ایجاد WBS‏ و شکل ۵-۷ خلاصه ای از جریان اصلی و تعاملات درون این فرآیند را نشان می دهند.
‏ص ۱۴۹ ۴. بیانیه محدوده پروژه بخش ۵-۲-۳-۱ ص ۱۲۱
‏۱- بیانیه محدوده پروژه
‏بیانیه ی محدوده ی پروژه ، به تفصیل ، اقلام قابل تحویل پروژه و کار مورد نیاز را برای ایجاد آن اقلام تشریح می کند . بیانیه محدوده پروژه ، همچنین یک درک عمومی از محدوده پروژه را بین ذی نفعان پروژه فراهم می سازد . این سند ممکن است شامل موارد خارج از محدوده که می تواند در مدیریت انتظارات ذی نفعان کمک نماید ، نیز باشد . بیانیه محدوده پروژه ، تیم پروژه را قادر می سازد تا برنامه ریزی تفصیلی تری را ارائه دهد ، تیم پروژه را در کار اجرایی راهنمایی کند و خط مبنایی را برای ارزیابی میزان تطابق درخواست های تغییر یا کارهای اضافی با حد و مرزهای پروژه ، فراهم می سازد.
‏درجه و سطح جزئیاتی که بیانیه محدوده پروژه تعریف می کند. آن کاری است که باید انجام گردد و آن کاری که نباید انجام شود و همچنین می تواند چگونگی کنترل محدوده کلی پروژه را توسط تیم مدیریت پروژه ، تعیین نماید . بیانیه تفصیلی محدوده پروژه ، مستقیماٌ یا بر اساس ارجاع به دیگر مستندات ، شامل موارد زیر می شود :
‏شرح محدوده محصول :تکامل تدریجی مشخصات محصول ، خدمت یا نتیجه ، همانطور که در منشور پروژه ومستندات الزامات ، توضیح داده شده است.
‏معیارهای پذیرش محصول : فرآیند و معیارهای پذیرش محصولات ، خدماتیا نتایج تکمیل شده را تعریف می کند .

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x