بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی و هوش هیجانی همراه با پرسشنامه بار_ آن
بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی و هوش هیجانی همراه با پرسشنامه بار_ آن
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | ۳۷۰ کیلو بایت |
تعداد صفحات | ۱۲۵ |
دریافت فایل
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………… ۱
بیان مسئله……………………………………………………………………………………………………… ۲
اهمیت و ضرورت تحقیق………………………………………………………………………………….. ۴
اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………… ۴
فرضیه های تحقیق…………………………………………………………………………………………… ۵
تعریف اصطلاحات…………………………………………………………………………………………. ۶
فصل دوم : پیشینه تحقیق
بخش اول : هوش هیجانی…………………………………………………………………………………. ۷
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………… ۷
تعریف هوش هیجانی………………………………………………………………………………………. ۸
مغز هیجانی……………………………………………………………………………………………………. ۹
مؤلفه های هوش هیجانی………………………………………………………………………………… ۱۱
مبانی زیستی هوش هیجانی……………………………………………………………………………… ۱۴
چگونگی افزایش هوش هیجانی……………………………………………………………………….. ۱۸
چند توصیه برای افزایش هوش هیجانی کودکان…………………………………………………… ۱۸
مقایسه ویژگی های افراد باهوش هیجانی بالا و پائین……………………………………………… ۱۹
چرا به پرورش هوش هیجانی بپردازیم……………………………………………………………….. ۱۹
چرا به پرورش هوش هیجانی بپردازیم……………………………………………………………….. ۲۰
کاربردهای هوش هیجانی در زندگی…………………………………………………………………. ۲۰
چگونگی آموزش در کودکی…………………………………………………………………………. ۲۱
عوامل مؤثر در هوش هیجانی…………………………………………………………………………… ۲۱
شناخت عواطف شخصی………………………………………………………………………………… ۲۱
به کار بردن درست هیجان ها…………………………………………………………………………… ۲۱
برانگیختن خود…………………………………………………………………………………………….. ۲۲
شناخت عواطف دیگران………………………………………………………………………………… ۲۲
هوش هیجانی عاملی موثر در رهبری موفق………………………………………………………….. ۲۳
هوش منطقی –هوش هیجانی بین زنان ومردان……………………………………………………… ۲۴
نقش هوش هیجانی در زندگی…………………………………………………………………………. ۲۵
رهبری عاطفی……………………………………………………………………………………………… ۲۶
ویژگی های رهبری با شعور عاطفی بالا……………………………………………………………… ۲۷
هوش هیجانی در سازمان چگونه عمل می کند…………………………………………………….. ۳۰
هوش هیجانی وعملکرد اثر بخش……………………………………………………………………… ۳۱
نمودهای هوش عاطفی در محیط کاری……………………………………………………………… ۳۲
آموزش و یادگیری هوش هیجانی در سازمان………………………………………………………. ۳۵
هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار………………………………………………………… ۳۹
تحقیقات انجام شده در زمینه ی هوش هیجانی…………………………………………………….. ۴۱
بخش دوم سبک دلبستگی………………………………………………………………………………. ۴۴
مقدمه………………………………………………………………………………………………………… ۴۴
تعریف دلبستگی…………………………………………………………………………………………… ۴۵
نظریه دلبستگی…………………………………………………………………………………………….. ۴۷
اهمیت نظریه دلبستگی………………………………………………………………………………….. ۴۹
مفروضههای اساسی نظریه دلبستگی…………………………………………………………………. ۵۰
مفاهیم اساسی در نظریه دلبستگی…………………………………………………………………….. ۵۲
مفاهیم عمده نظریه………………………………………………………………………………………. ۵۴
پیوستگی به عنوان نقشپذیری (در کودکان)……………………………………………………… ۵۵
زندگینامه و تاثیرپذیریهای جان بالبی…………………………………………………………….. ۵۷
دلبستگی و کاوش در سراسر چرخه زندگی……………………………………………………….. ۶۱
ارتباط نظریه دلبستگی با نظریات دیگر………………………………………………………………. ۶۴
دلبستگی در بزرگسالی…………………………………………………………………………………… ۷۱
مراحل دلبستگی………………………………………………………………………………………….. ۷۲
ارزیابی دلبستگی و انواع آن…………………………………………………………………………… ۷۶
شیوههای جدید ارزیابی دلبستگی کودکان………………………………………………………… ۸۰
طبقهبندی کیفیت دلبستگی…………………………………………………………………………….. ۸۱
سلسله مراتب اشخاص مورد دلبستگی………………………………………………………………. ۸۴
دلبستگیهای متعدد………………………………………………………………………………………. ۸۵
دلبستگی و تأثیرات آن بر شخصیت و زندگی آینده افراد……………………………………….. ۸۷
دلبستگی و آسیب شناسی روانی……………………………………………………………………….. ۸۹
اضطراب جدایی…………………………………………………………………………………………… ۹۱
نشانههای مشکلات دلبستگی……………………………………………………………………………. ۹۲
نظریه درمانی دلبستگی………………………………………………………………………………….. ۹۲
تحقیق های داخلی و خارجی………………. ۹۳
تحقیق های داخلی و خارجی………………. ۹۳
ب )تحقیق های خارجی…………………… ۹۸
فصل سوم : روش تحقیق
تحقیق توصیفی…………………………………………………………………………………………… ۱۰۱
جامعه آماری……………………………………………………………………………………………… ۱۰۱
حجم نمونه……………………………………………………………………………………………….. ۱۰۲
روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………….. ۱۰۲
ابزار اندازه گیری………………………………………………………………………………………… ۱۰۲
پایایی………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۳
پایایی آزمون از طریق محاسبه آلفای کرونباخ………………………………………………………. ۱۰۳
پایایی آزمون به روش زوج – فرد…………………………………………………………………….. ۱۰۳
روایی……………………………………………………………………………………………………… ۱۰۴
روش اجراء نمره گذاری (EQ-i)……………………………………………………………………. 105
تفسیر نتایج………………………………………………………………………………………………… ۱۰۵
روش تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………… ۱۰۶
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
رابطه هوش هیجانی بین دختران و پسران………………………………………………………….. ۱۰۷
رابطه سبک دلبستگی بین دختران و پسران………………………………………………………… ۱۱۱
رابطه هوش هیجانی و سبک دلبستگی در دختران………………………………………………. ۱۱۵
رابطه بین هوش هیجانی و سبک دلبستگی در پسران……………………………………………. ۱۱۶
خلاصه نتایج……………………………………………………………………………………………… ۱۱۷
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………. ۱۱۸
پیشنهادات………………………………………………………………………………………………… ۱۲۰
محدودیت های تحقیق………………………………………………………………………………… ۱۲۰
منابع
پیوست