آموزش فتوشاپ (دانلود رایگان)

آموزش فتوشاپ (دانلود رایگان)

آموزش فتوشاپ (دانلود رایگان)

آموزش-فتوشاپ-(دانلود-رایگان)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴۸ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

۱
‏پیشگفتار
‏فتوشاپ ۵/۵ جدیدترین نگارش برنامه ایست که از سال ۱۹۸۷ به بعد بعنوان ابزار استاندارد کار بر روی تصاویر شناخته شده است. این نگارش جدید امکانات بسیاری جدیدی را عرضه کرده است که شامل: ابزارهای جدید و برگرداندن تصاویر به قبل از اجرای دستورات می‏‌‏شود (در این نگارش فتوشاپ حتی اگر یک تصویر ذخیره یا save‏ شده باشد باز هم می‏‌‏توان تغییرات بوجود آمده در آن را غیراجرایی یا undo‏ کرد علاوه بر این مدیریت رنگها پشتیبانی از کانالهای ۱۶ بیتی و امکانات تایپی این نگارش بهبود قابل ملاحظه‏‌‏ای پیدا کرده است. اگر شما با نگارشهای قبلی این نرم‏‌‏افزار کار کرده‏‌‏اید از امکانات قدرتمند جدید نگارش ۵/۵ آن شگفتزده خواهید شد. اما اگر این اولین مرتبه آشنایی شما با این نرم‏‌‏افزار است متوجه خواهید شد که این نرم‏‌‏افزار همه انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. اولین و بزرگترین شگفتی برای افرادی که برای اولین‏‌‏ مرتبه با فتوشاپ ۵/۵ کار می‏‌‏کنند آن است که متوجه می‏‌‏شوند که محیط تصویری این برنامه به آن پیچیدگی و دشتواری که در ابتدا ممکن است به نظر برسد نیست. اگر قبلاً با هر یک از نرم‏‌‏افزارهای شرکت Adobe‏(که فتوشاپ را طراحی کرده است) کار کرده باشید بلافاصله متوجه می‏‌‏شوید که محیط تصویری فتوشاپ برای شما آشناست. اما اگر این اولین برنامه‏‌‏ای است که در زمینه کارهای گرافیکی با آن کار می‏‌‏کنید بهتر آن است که فصلهای این کتاب را فصل به فصل به ترتیب مطالعه کنید.
۳
‏اگر بخواهیم صدافت داشته باشیم باید بگوییم که شما نمی‏‌‏توانید ظرف یک روز مطالعه به یک متخصص فتوشاپ تبدیل شوید اما این کتاب ( که نام اصلی آن ((خودآموز ۲۴ ساعته فتوشاپ)) است) باعث می‏‌‏شود که ظرف ۲۴ ساعت یا بیشتر سرگرم باشید. این کتاب به ۲۴ فصل تقسیم شده که برای مطالعه هر کدام از آنها یک ساعت وقت در نظر گرفته شده است. البته مطالعه بعضی از فصول بیش از یک ساعت و مطالعه بعضی دیگر کمتر از یک ساعت وقت لازم دارد. اما در هر صورت اگر اراده کنید حداکثر ظرف دو روز می‏‌‏توانید این کتاب را مطالعه کنید.
‏اما بهترین روش آن است که بین هر دو درس یک تا دو ساعت فاصله در نظر گرفته و در این فاصله آنچه را که در‏‌‏ آن درس فرا گرفته‏‌‏اید تمرین کنید و دقیقاً آنچه را که با کلیک کردن یک دستور اجرا می‏‌‏شود بررسی کنید.
‏تعییر داد‏ن‏ ابعاد تصویر
‏در فتوشاپ بسادگی می‏‌‏توان ابعاد یک تصویر یا هر یک از اجسام داخل آن را تغییر داد برای انجام این کار دو روش وجود دارد: تغییر دادن Image‏(تصویر) و تغییر دادن اندازه Canvas‏(بوم). اگر ابعاد تصویر را تغییر دهید خود تصویر بزرگتر یا کوچکتر می‏‌‏شود اما اگر اندازه بوم را تغییر دهید کاغذی که تصویر روی آن قرار دارد بزرگتر یا کوچکتر می‏‌‏شود و خود تصویر بدون تغییر باقی می‏‌‏ماند. شما در صورتی باید ابعاد بوم زیر تصویر را بزرگتر کنید که بخواهید در اطراف تصویر فضای عمل بیشتری داشته باشید و در ضمن نخواهید خود تصویر را کوچکتر کنید.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x