آشنائی با معماری جهان Saint Gilles 45 ص

آشنائی با معماری جهان Saint Gilles 45 ص

آشنائی با معماری جهان Saint Gilles 45 ص

آشنائی-با-معماری-جهان-saint-gilles-45-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۵ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏به نام ختم تمامی ادیان
‏دانشگاه آزاد اسلامی ‏–‏ واحد گنبد کاووس
‏کارشناسی ناپیوسته ی معماری
‏آشنائی با معماری جهان
‏موضوع:‏
Saint-Gilles
‏معرفی
‏این کلیسای زیارتی در Via Tolosa‏ معروف قرار داشت، مسیری که از Arleo‏ تا(saint sernin) Toulouoe‏ با مقصد نها‏ئ‏ی آن در Santiago de Compostela‏ کشیده می شد. این جاده توسط ‏زائرانی‏ که از ایتالیا ، سوئد یا اروپای مرکزی‏ می آمدند‏ استفاده می شد ، همچون “Romieux”‏ که بعد از روم ، به Compostela‏ یا برعکس ، می رفتند. آنها بعد از عبور از آلپ در گذرگاه Montgenvere‏ یا‏از‏ جاده ای در طول ساحل Ligarian‏ آمده بودند. این مسی‏ر‏ اگر چه به نام Via Aegidiana‏ نیز شناخته می شد. ‏نشانه ای‏ از اهمیت معبد Seint Gilleo‏ (Aegidiuo‏ به لاتین)‏بوده است .
‏در ۱۱۱۶‏ میلادی‏ ، برای ساخت سرداب در کلیسای تحتانی ، یک سری ساختمان سازی عمده آغاز شد. این قسمت با معبد Saint Gilleo‏ ، مکان مهمی برای زائرین بود، اگر چه سر در که ساخت آن بعدها شروع شد، به علت تماشایی ترین مجموع کنده کاری قابل ملاحظه است. Carra Fergusan Omeara‏ ادعا می کند که سنگینی در پیچیدگی ترکیب معماری و کنده کاری آن با دروازه های غربی کلیسای جامع Chartreo‏ و صومعه ی Saint Denis‏ برابری می کند … متاسفانه ، اکثر این تزیینات ، در طول جنگ های مذهبی قرن ۱۶ ناقص شدند. شماری از سنگ تراشان و دستیاران آنها بدون شک این مجموع را بر سردر کنده کاری کرده اند، تا حدودی به این علت که سبک های آنها بسیار متفاوت است.
stoddard‏ این پروژه ، از اواخر دهه ۱۱۲۰ زمانبندی می کند، اگر چه دیگر دانشمندان تاریخ آن را از اواخر قرون ۱۲ و اوایل قرن ۱۳ قرار داده اند.
‏این کلیسا ، تحت تاثیر معماری و سنگ تراش رومی در منطقه به خوبی سنگ تراشی مسیحیان اولیه (که تعدادی از آنها در حوزه Arleo‏ موجود است) ساخته شده ، بر‏ د‏یگر‏ بناها نیز تاثیر داشته که قابل ملاحظه ترین آنها Trophime‏ Saint‏ ، توقف گاه قبل از saint – Gilleo‏ در Via Tolosa‏ می باشد.
‏همه تصاویر سردر جلویی و داخل ، در‏ سال‏ ۲۰۰۷ گرفته شده‏ است
‏منظره هایی از ۳ قوس

‏منظره هایی از کتیبه فوقانی از ورودی اورشلیم و دیگر صحنه ها
‏منظره هایی از کتیبه فوقانی از پاداش یهودا و تطهیر معبد توسط

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x