گزارش کارآموزی منابع تغذیه، شامل ساختار منبع تغذیه و عیب یابی آن

دانلود گزارش کارآموزی منابع تغذیه، شامل ساختار منبع تغذیه و عیب یابی آن

گزارش کارآموزی منابع تغذیه، شامل ساختار منبع تغذیه و عیب یابی آن

گزارش-کارآموزی-منابع-تغذیه-شامل-ساختار-منبع-تغذیه-و-عیب-یابی-آن

دانلود گزارش کارآموزی منابع تغذیه، شامل ساختار منبع تغذیه و عیب یابی آن،
در قالب word و در ۵۷ صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن گزارش کارآموزی:
یک تولید کننده سیستم بایستی بتوانند مشخصات فنی منبع تغذیه ای که در داخل سیستم هایش از آن استفاده می کند را در اختیار شما قرار دهد. شما می توانید این گونه اطلاعات را در دفترچه راهنمای مرجع فنی سیستم و یا بر روی برچسب هائی که مستقیما بر روی منبع تغذیه نصب شده اند، پیدا کنید.

تولید کنندگان منبع تغذیه نیز می توانند چنین اطلاعاتی را عرضه کنند که اگر بتوانید تولید کننده آن را شناسائی کرده و از طریق وب مستقیما با آنها ارتباط بر قرار نمائید، ارجحیت دارد. 

مشخصات ورودی بصورت ولتاژ و مشخصات خروجی به صورت آمپر در سطوح مختلف ولتاژ قید می شود. IBM سطح، Wattage خروجی را با عنوان Wattage Specified Output  گزارش می دهد. اگر تولیدکننده منبع تغذیه شما Wattage کلی را ذکر نکرده است، می توانید با استفاده از فرمول زیر ؛ مقدار آمپر را به مقدار وات تبدیل کنید:

Amps×Wattage = Volt
برای مثال اگر یک مادربرد ۶ آمپر از جریان ۵+ ولت مصرف کند، بر اساس این فرمول ۳۰ وات مصرف خواهد داشت.

با محاسبه حاصل این ضرب برای هر یک از خروجی ها و سپس اضافه کردن تمام نتایج به یکدیگر، می توانید کل مقدار وات خروجی قابل تامین توسط منبع تغذیه خود را محاسبه نمائید .

جدول (۱) خروجیهای رده بندی شده را در هر یک از سطوح ولتاژ خروجی مشخص شده توسط تولید کنندگان، نمایش می دهد. با وجود آنکه این رده بندی ها دقیق هستند، اما برای واحدهائی با Wattage  بالا تر تا حدودی گمراه کننده می باشند…
دانلود فایل

همکاری در فروش فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x