گزارش کارآموزی اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی

دانلود گزارش کارآموزی اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی

گزارش کارآموزی اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی

گزارش-کارآموزی-اجرای-ساختمان-مسکونی-با-اسکلت-فلزی

دانلود گزارش کارآموزی اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی،
در قالب word و در ۵۰ صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
مشخصات کارگاه و دفتر
شرح وظایف اجمالی نظارت مقیم
مشروحی از عملیات انجام شده در کارگاه
اجرای اجزای یک ساختمان فلزی
اجرای سقف تیرچه بلوک
دیوارچینی
وظایف کارآموز در کارگاه


مقدمه گزارش کارآموزی:
دانشجویان پس از گذراندن دروس نظری، برای بروز استعدادهای خویش و به کار گیری آموخته های خود و نیز کسب تجربه برای ورود به بازار ساختمان، با اخذ واحد کار آموزی و رفتن به کار گاه می تواند آموخته های تئوریک خود در دانشگاه را با آن چه که در عمل انجام می گیرد، مقایسه و تطبیق دهند.

این گزارش کارآموزی با توجه به کلیه موارد بازدید شده در کارگاه و برخی روش های اجرایی که در این کارگاه نبوده، ولی استفاده از آن ها در کارگاه های دیگر متداول است، تهیه شده است. سعی بر این بوده که در بخش کارگاهی، کلیه عملیات اجرائی و آزمایشات و … توضیح داده شوند. در برخی مراحل نیز بازدید همراه با کنترل صورت گرفته که کلیه مراحل کنترل نیز به صورت فهرست و یا همراه با توضیح در بخش وظایف کارآموز در کارگاه ذکر شده‌ اند. هم چنین برخی از مطالب گزارش با توجه به راهنمایی های مهندسین ناظر مقیم و یا سرپرست کارآموزی نقل گردیده که در ادامه موارد استفاده از این موارد نیز آمده‌ اند. انجام برخی عملیات کارگاهی نیاز به دلایل آئین‌نامه‌ ای داشته ‌اند که بر همین اساس کلیه قوانین آئین ‌نامه‌ ای در صورت لزوم آورده شده‌ اند.

در هر قسمت از گزارش، بنابر لزوم، پیشنهاداتی نیز مطرح شده‌اند که کلیه این پیشنهادات با ناظرین مقیم مطرح و مورد بررسی قرار گرفته‌ اند. این پیشنهادات در بخش پیشنهادات ارائه شده در کارگاه، به صورت منسجم‌تری آمده‌ اند.   
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x