گزارش کارآموزی کارخانه واگن پارس ۴۴ص

گزارش کارآموزی کارخانه واگن پارس ۴۴ص

گزارش کارآموزی کارخانه واگن پارس ۴۴ص

گزارش-کارآموزی-کارخانه-واگن-پارس-44صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۵۴ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏۴۳
‏گزارش کارآموزی (۱)
‏کارخانه واگن پارس
‏کارخانه واگن پارس که بزرگترین سازنده وسائط حمل و نقل ریلی در خاورمیانه می‌باشد. در سال ۱۳۵۲ با سرمایه‌ای بالغ بر چهارده میلیارد ریال با سرمایه‌گذاری مشترک سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در شهرستان اراک تأسیس گردید.
‏۱
‏۱
‏واگن پارس در سال ۱۳۶۲ با ساخت و تولید انواع وسائط حمل و نقل ریلی مانند لکلومتیو، واگنهای باربری، واگن‌های مسافربری، واگنهای محرک و …‏ آغاز به فعالیت نمود.
‏فعالیت این کارخانه ساخت و تعمیر اساسی انواع مختلف خودروهای ریلی اعم از واگنهای باری، مسافری، مترو و تأمین قطعات اصلی و یدکی واگنها می‌باشد.
‏از آنجائیکه بخش قابل ملاحظه‌ای از مواد مصرفی این شرکت ساخت داخل کشور می‌باشد، هزینه تولیدات شرکت پائین بوده و باعث گردیده است که واگن پارس در عرصه بازارهای جهانی در مناقصه‌های متعدد موفق گردد.
‏ این کارخانه با بهره‌گیری از آخرین تجربیات در زمینه ساخت واگن و با بکارگیری پیشرفته‌ترین ماشین آلات می‌تواند سالیانه بیش از یک هزار دستگاه انواع مختلف واگن را تولید و همچنین ۲۵۰۰ دستگاه واگن را تعمیر اساسی نماید. واگن پارس توانسته است محصولات خود را درسطح مطلوب با رعایت آخرین استانداردهای صنعتی راه‌آهن ( UIC‏ ) به بازار عرضه و بدین ترتیب به یکی از قطب‌های مهم تولید کننده واگن تبدیل گردد.
‏بین شهری
‏شهری
‏تولیدات:
‏۱
‏۳
‏- واگن مسافری :
‏ـ باری
‏ـ لکلومتیو
‏ـ واگن محرک
‏ـ واگن مخزن
‏ـ واگن حمل بالاست
‏ـ واگن کفی
‏ـ واگن حمل غلات
‏ـ واگن ۶ محوره
‏ـ واگن ۴ محوره
‏ـ واگن حمل سیمان
‏ـ واگن حمل گندم
‏ـ ساخت انواع بوژی
‏« واگن حمل سیمان و پودر »
‏مناسب برای حمل سیمان و انواع قله مثل گچ، پودر، آلومینیوم و سایر موادی که دانه‌بندی آنها کمتر از ۴ میلی‌متر است.
‏بدنه اصلی از یک استوانه به قطر ۲۶۰۰ میلی‌متر و طول ۲۷۱۰ میلی‌متر و ضخامت ۶ میلی‌متر شیب دار شده و در زیر به قیف تخلیه منتهی می‌شود. بارگیری از ۴ دریچه بمدت ۶ دقیقه صورت می‌پذیرد که در بالای واگن قرار گرفته‌اند. تخلیه واگن با ظرفیتی بالغ بر ۲/۱ تن در دقیقه به کمک هوای فشرده صورت می‌گیرد که این تخلیه از طریق یک لوله به قطر ۱۰۰ میلی‌متر انجام می‌شود. این سیستم تخلیه قادر است مواد را تا ارتفاع ۲۰ متر در سیلو تخلیه کند.
‏۱
‏۳
‏حجم مخزن این واگن ۵۲ متر مکعب می‌باشد و ظرفیت بارگیری واگن ۵۵ تن است.
‏وزن واگن بدون بار ۵/۲۵ تن است.
‏بوژی واگن مدل ۶۶۵IIRR‏ از نوع H ‏ با سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد.
‏سیستم ترمز واگن از نوع « “KE- GP –۱۶‏ » می‌باشد که این نوع سیستم با هوای فشرده عمل می‌نماید. حداکثر سرعت مجاز واگن با بار ۱۰۰ کیلومتر در ساعت و بدون بار ۱۲۰ کیلومتر در ساعت است.
‏«

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x