کارآموزی حقوق و دستمزد مرکز خدمات پارس الرمس ۶۶ ص

کارآموزی حقوق و دستمزد مرکز خدمات پارس الرمس ۶۶ ص

کارآموزی حقوق و دستمزد مرکز خدمات پارس الرمس ۶۶ ص

کارآموزی-حقوق-و-دستمزد-مرکز-خدمات-پارس-الرمس-66-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۵۸ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

۴۵
‏دانشگاه آزاد اسلامی
‏واحد تفرش
‏رشته حسابداری ‏–‏ کاردانی پیوسته
‏موضوع تحقیق کارورزی:
‏حقوق و دستمزد
‏تاریخچه در مورد خدمات پس از فروش
‏امروزه با توجه به گسترش بازارهای رقابتی در جهان و تأثیر آن در اقتصاد کشور و همچنین توجه شرکت‏‌‏های تولیدی و خدماتی به اهمیت ارائه خدمات برتر، ضرورت طراحی و تولید سیستم‏‌‏های مکانیزه یکپارچه در رابطه با مدیریت خدمات پس از فروش دو چندان ‏شده است. سازمانهایی که تا دیروز در فکر جذب مشتریان جدید بودند، امروزه به دنبال افزایش سطح رضایت مشتریان ‏هستند، در شرایطی که خدمات پس از فروش به عنوان یکی از ‏عوامل موفقیت شرکتها شناخته می‏‌‏شود.
‏در کشور ما هنوز توجه زیادی به معقوله نشده است. سازمانها در عرصه خدمات پس از فروش به دلیل گستردگی به این سمت رفته‏‌‏اند که :
‏۱ـ در مراکز استانها اقدام به تأسیس نمایندگی کنند.
‏۲ـ ‏با آموزش به مشتریان ‏خود کیفیت خدمات پس از فروش را بالا ببرند.
‏به عنوان مثال می‏‌‏توان از طریق آموزش ‏نحوه نصب دستگ‏اهها در منزل، به افزایش سطح کیفیت خدمات پس از فروش کمک کرد. با بررسی شرکتهای موفق دنیا مشخص می‏‌‏شود که اهداف و اصول این سازمانها حول ارائه خدمات برتر می
۱
‏‌‏گردد. به عنوان نمونه ش‏ر‏کت‏ ‏
‏آی . بی . ام . (IBM‏) ‏که در سال ۱۹۹۱ در نیویورک با هدف تولید ماشین حساب و ماشین تحریر تأسیس شد، با برنامه‏‌‏ریزی ‏ ‏صحیح به یکی از بزرگترین شرکتها در عرصه فناوری ارتباطات و اطلاعات تبدیل شده است. توماس ‏واتسون موسس آی بی ام بزرگترین ویژگی شرکت را تفکر اعلام کرده است. به گفته ایشان در شرایطی که ارائه خدمات پس از فروش در بسیاری از شرکتها معقوله‏‌‏ای فراموش شده است. ما آی بی ام (IBM‏)را مترادف که ارائه خدمات می‏‌‏دانیم. در سال ۲۰۰۳ میلادی یک نظرسنجی در شرکت (IBM‏) صورت گرفت. و در این نظرسنجی از کارکنان شرکت سوال شد که ارزش ویژه‏‌‏ای که این شرکت می‏‌‏تواند در نظر بگیرد چیست؟ پس از بررسی نتایج نظرسنجی عواملی که بیشترین امتیاز را به دست آوردند به ترتیب عبارت بودند از :
‏۱ـ نحوه ارائه صحیح خدمات پس از فروش
‏۲ـ از خود گذشتگی برای جلب رضایت مشتری
‏۳ـ نوآوری
‏۴ـ مسوولیت پذیری پرسنل‏
‏خدمات پس از فروش را به سه عامل تجلی پاسخگویی در صنایع ایجاد تصویر مناسب از نام محصول نزد مشتری و مزیت رقابتی می‏‌‏توان تعریف کرد و چاشها و فشارهای محیطی بر خدمات پس از فروش در ایران را به موارد زیر تقسیم کردند.
‏۱ـ کیفیت پایین محصولات
‏۲ـ افزایش فرایند انتظارات مشتریان
‏۳ـ عدم سرمایه گذاری سازمانها در این زمینه
‏۴ـ تغییر قوانین
‏چهار عامل فوق باعث شده است که خدمات پس از فروش در ایرن با چالشهای فراوان مواجه شود.
۲
‏آشنایی با مرکز خدمات پارس الرمس :
‏معرفی کلی مرکز : ‏مرکز خدمات الرمس با هدف ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیرات لوازم صوتی و تصویری و تلفن همراه به وسیله چند تن از متخصصین این رشته در تاریخ ۱۰/۹/۸۲ تأسیس گردید.
‏دو سال فعالیت تخصصی و حرفه‏‌‏ای در عرصه تعمیرات، از الرمس، درختی تن‏و‏مند ساخته است که ریشه‏‌‏های عمیق و محکم آن را پیوند با تکنولوژی، تعهد، احساس مسوولیت و صمیمت هر چه بیشتر با مشتری تشکیل می‏‌‏دهد. حضور هزاران مشتری وفادار به الرمس خود دلیلی بر اثبات این ادعاست. مرکز خدمات الرمس بعنوان نماینده رسمی شرکت‏‌‏های معتبر در زمینه الکترونیک یکی از تخصصی ‏‌‏ترین مراکز ارائه خدمات پس از فروش این شرکتها در کشور است و از آنجا که شرکتهای مذکور از بزرگترین عرضه کنندگان لوازم صوتی و تصویری و گوشی تلفن همراه در دنیا هستند و مجموعه بسیار کاملی از بهترین‏‌‏ها را در هر گروه از محصولات خود ارائه می‏‌‏نمایند، مرکز خدمات الرمس نیز عملاً مهمترین مرکز خدمات پس از فروش این محصولات بشمار می‏‌‏رود. اینک این مراکز افتخار همکاری با بیش از ۶۰ نفر کارشناس متخصص را دارد که علاوه بر دارا بودن مدارک رسمی علمی و سوابق ارزشمند کاری، مدارک معتبرترین بین المللی کیفیت و کمیت را نیز اخذ نموده‏‌‏اند.
‏برنامه‏‌‏های توسعه مرکز :
‏الف ـ اعطاء نمایندگی به اشخاص حقیقی و حقوقی در شهرستانها جهت گسترش شبکه خدمات پس از فروش در سراسر ایران.
‏ب ـ دریافت و اعطاء نمایندگی محصولات معتبر و پرفروش
‏ج ـ افزایش سهم خود از بازار مشتری
‏راهبردهای مراکز :
‏مرکز خدمات الرمس برای میل به اهداف خود راهبردهای ذیل را مد نظر قرار داده است.
۳
‏الف ـ تخصصی شدن هر چه بیشتر از طریق ارتقا‏‌‏ء دانش همکاران و بروز نگهداشتن آنها.
‏ب ـ استفاده از سیستمهای جدید نرم افزاری و سخت افزاری
‏ج ـ تمرکز حول مشتریان .
‏مرکز خدمات الرمس در راستای اهداف و برنامه‏‌‏های خود در شهریور ماه سال ۱۳۸۳ یعنی حد.ود ۹ ماه پس از تاریخ تأسیس، موفق به اهراز رتبه اول به مدت ۵ ماه در خصوص خدمات پس از فروش در خاورمیانه از شرکت SONY‏ گردیده است که این خود افتخاری بس بزرگ برای مدیریت و کارشناسان پر تلاش این مرکز به حساب می‏‌‏آید . الرمس جهت تحقق آرمان دیرینه خود که به غیر از جلب رضایت مشتری نمی‏‌‏باشد اقدام به کسب مدارک بین المللی ISO 9001‏ و ISO14001‏ و OHSA18001‏ نموده است که این نیز خود افتخار مهم دیگری برای مدیریت و کارشناسان این مراکز می‏‌‏باشد، چرا که الرمس تنها مرکز خدمات پس از فروش در خاورمیانه می‏‌‏باشد که اقدام به کسب این مدارک بین المللی نموده است.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x