کارآفرینی شرکت آجر ماشینی ۳۹ ص

کارآفرینی شرکت آجر ماشینی ۳۹ ص

کارآفرینی شرکت آجر ماشینی ۳۹ ص

کارآفرینی--شرکت-آجر-ماشینی-39-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۹ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مقدمه
‏صنعت و تکنولوژی عطیه خداوند متعال برای گذران زندگی مردم است و بدون اتکا به فن آوری روز تحقق عدالت اجتماعی امکان پذیر نیست، یا بسی دشوار است. اندیشه حکومت اسلامی موید علم و صناعت برای اداره مطلوب و عادلانه جامعه است. استخدام تکنولوژی مناسب برای رونق اقتصادی و افزایش تولید از سویی و تسلط کامل بر اطلاعات اجتماعی و ایجاد زمینه توزیع (عادلانه ثروت) و کالا با توجه به رشد جمعیت در جهان کنونی در جهت تحقق اهداف نظام ارزشی اسلام ضروری است. تولید بدون اتکا بر علم و تکنولوژی جان نمی گیرد پس از پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم مشکل آفرینش های استکبار جهانی، حرکت در مسیر رشد و توسعه و استفاده روز افزون از تکنولوژی مدرن بی وقفه در کشور جریان داشته است و تولید هر روز رونق بیشتری یافته که شاخص های رشد به ویژه در برنامه های توسعه عمرانی کشور موید این حقیقت است و اما امروز که کشور گام در راهی بسی دشوار و طولانی نهاده است این صنعت وعلم است که می تواند دوشادوش مسئولان حرکت کرده و موجب اعتلای ایران اسلامی گردد، بنابراین با توجه به اشتیاق دولت در امر خصوصی سازی و واگذاری سرمایه به صاحبان خصوصی به ویژه در بخش صنعت این امکان فراهم گردیده تا صاحبان علم و دانش با تکیه بر همکاری دولت تحولی عظیم در حیطه صنعت و تولید ایجاد کنند.
‏طرح حاضر قطره ای از دریای بیکران است که اگر به دریاچه حرکت و تلاش بپیوندد و یاری لطف الهی به اقیانوس تحول خواهد رسید و این تحول ثمره ای بس شیرین برای کشور همیشه جاودانمان ایران خواهد داشت.
‏ان شاء الله
‏بخش اول: معرفی
‏۱-‏ نام و مشخصات سهامداران:
‏فاطمه بهادری با ۳۰% سهام شرکت، سمت مدیریت را در دست گرفته است.
‏آمنه شجاعی با داشتن ۵۲% درصد سهام شرکت، سمت مدیرعامل را در شرکت داراست
‏مابقی سرمایه شرکت توسط افراد خارج از شرکت تأمین گردیده است.
‏۲- مشخصات محل اجرای طرح:
‏استان خراسان شمالی در شهر بجنورد در ابعاد و مساحت هزار و ششصت متر مربع- کیلومتر یا جاده بجنورد، شیروان سمت چپ جاده خاکی واقع است محیط تولیدی
‏و محل استرار و کارمندان هفده شهریور جنب دبیرستان سمیه است‏.
‏۳- عنوان محصول یا محصولات و ظرفیت تولید:
‏ردیف
‏نام محصول
‏ظرفیت تولید سالانه
‏واحد
‏قیمت فروش کنونی هر واحد در بازار
‏۱
‏آجرسفال استاندارد
‏-
‏قالبی
‏۵۵۰
‏۲
‏آجر تیغه ۲۰-۱۰
‏-
‏قالبی
‏۱۳۰۰
‏۳
‏آجر تیغه ۲۳-۵/۱۳
‏-
‏قالبی
‏۱۹۵۰
‏۴
‏آجر تیغه ۲۳-۱۵
‏-
‏قالبی
‏۲۱۹۰
‏۴- میزان سرمایه گذاری:
‏سرمایه کل شرکت ۰۰۰/۰۰۰/۶۶۰ ریال است
‏بخش دوم: خلاصه مدیریت اجرایی
‏شرکت آجر ماشینی کیفیت دارای گواهی نامه استانارد کشوری در ناحیه خراسان شمالی است. این شرکت با در اختیار گرفتن ماشین آلات آلمانی جهت تولید آجر و بلوکه های بتنی به نام هندله (Hexdle)‏ و کلر (Keller)‏ توانسته روزانه در یک شیفت کاری هشت ساعته میزان ۵۰۰۰ آجر بلوکه بنا به سفارشات مشتریان تولید نماید.
‏زیربنای کارخانه ۱۶۰۰ مترمربع است که از میزان مساحت مقدار ۲۸۰ متر مربع سوله ها ۴۲۰ خشک کن، تاسیسات فنی ۱۶۰ و کوره پخت آجر ۴۰۰، سلف ۱۱۰، واحد کنترل و کیفیت ۵۰، نگهبانی۳۰، استراحتگاه کارگران و نمازخانه ۱۵۰ قرار گرفته اند این شرکت دارای ۵ نفر عضور اصلی که شامل مدیر، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره است و ۵۰ نفر کارگر که در یک شیفت هشت ساعته (۱۴-۷) مشغول به کار در کارخانه می باشند.
‏تولید آجر با بهترین خاک و مخلوط آن با آب به میزان کافی جهت جذب پایین آب صورت می گیرد.
‏بخش سوم: تجزیه و تحلیل صنعت
‏محیط کسب و کار
‏خدمات و زیربنای برای کارکنان و خانواده های آنها وجود ندارد زیرا کارگران در یک شیفت کاری کار می کنند و بعد آن ساعت از کارخانه خارج می شوند و فقط افرادی در آنجا باقی می مانند که مسئول کوره پخت آجر می باشند که برای آنها جایگاه مناسبی جهت استراحت در نظر گرفته شده است.
‏تغییرات جمعیتی
‏تغییر جمعیت می تواند یکی از عوامل موثر در تولید و فروش محصولات ما باشد. زیرا میزان تغییر جهت اگر رو به افزایش باشد یعنی میزان مهاجران به منطقه افزایش یافته که اکثر آنها جهت سکونت و تشکیل واحد تجاری برای اشتغال نیاز به ساخت و ساز دارند که می توانند محصولات ما را برای ساخت خود به کار ببرند. بنابراین به میزان فروش نیز افزوده خواهد شد.
‏اقتصاد
‏ما در راه اندازی کسب و کار خود به علاه مشتریان توجه خاصی داشته ایم، اما با توجه به اینکه در این کسب و کار، آجر تولید شده از لحاظ کیفی استاندارد می باشد پس مطمئناً قیمت مناسبی برای آن در نظر گرفته می شود و این عامل موجب علاقه مندی مشتری به خرید محصول با کیفیت و مطلوب می گردد اما به طور کلی نمی توان گفت برای فروش محصول می توان خرید تمام مشتریان در نظر گرفته شده است یا حتی برای هر فروش توان خرید هر مشتری را مدنظر قرار داد به هر حال این محصول با توجه به کیفیتی که دارد می تواند نیاز مشتری را در حد بالایی برآورد سازد پس خود مشتری می تواند با مقایسه این محصول با محصولات مشابه دیگر و با توجه به توان خرید خود محصول با کیفیتی و مناسب را انتخاب نماید.
‏بررسی روندهای بازار

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x