کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی

کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی

کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی

کارآفرینی-در-نهادهای-جامعه-مدنیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۸۳ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی
خانه کارآفرینان
گفتار اول
به نام خدا
خانه کارآفرینان
کلیات سازمانهای غیر دولتی
وا‍‍ژه جامعه مدنی از سنت لیبرالیسم و بوسیله جان لاک برای تشریح انفکاک جامعه از دولت ظهور کرده است. این واژه همچنین از سنت اروپای قدیم به منظور وجه تمایز بین دولت و جامعه گسترش یافته است.
دو دیدگاه دیگر در میانه قرن هفدهم در گفتمان نقش سازمانهای جامعه مدنی ظهور کرد . ابتدا (( تحقیق بخش سوم)) در ایالات متحده امریکا به وجود آمد که بخش واسط و نسبتاً غیر وابسته بود.
تعریف بخش سوم نه تنها شامل انجمن ها می شد، بلکه همچنین گروههای ذینفع سنتی و تسهیل کنندگان عمومی را نیز شامل می گشت.
خانه کارآفرینان
کلیات سازمانهای غیر دولتی
جامعه مدنی توزیع منافع سیاسی را به وسیله گروه ها و سازمانهایی که بخشی از ساختار سلسله مراتبی قدرت نبودند افزایش می داد. در حالی که تعاریف محافظه کارانه و نئولیبرالیسم ، جامعه مدنی را به عنوان یک موجوذیت کم و بیش خود اتکاء مورد ملاحظه قرار می داد که در محافل دانشگاهی و سیاسی مورد قبول واقع شده است.
مشارکت محلی در جامعه مدنی یکی از اهرمهای اساسی پیش برنده توسعه پایداراست . تصمیم گیری ملی به طور غیر مستقیم منعکس کننده منافع اجتماعی سیاسی شهروندان و اهداف اقتصادی و انتخاب های تولید کنندگان و مصرف نندگان است. اما تصمیم گیری محلی در سطح توده مردم و در سطوح میانی ، سازمان سیاسی را به واسطه بوروکراسی و قوانین و مقرارات بیش از حد؛ با چالش مواجه نموده است و علاوه بر آن مشارکت
خانه کارآفرینان
کلیات سازمانهای غیر دولتی
محلی ، ابتکار و نو آوری و ارآفرینی ، انتقال سریع تکنولوژی و تطبیق پذیری با فرآیند توسعه را موجب می شود.
جامعه مدنی و بخش خصوصی یا بازار دو محور اصلی در فرآیند توسعه پایدار هستند. بازار همچون جامعه مدنی می تواند با اتکاء به سیاستهای دولتی ، ارزش های فرهنگی جامعه و سطوح تکنولوژیکی و زیر بنایی فعالیت کند . در طول زمان، جامعه مدنی نیز همانند بازار می تواند موجب تغییر در سیاست ها، ارزش ها و فناوری گردد.
خانه کارآفرینان

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x