پژوهش هوش معنوی

پژوهش هوش معنوی

پژوهش هوش معنوی

دانلود سریع پژوهش هوش معنوی با کیفیت بالا, فایل پژوهش هوش معنوی از فروشگاه فایل پژوهش هوش معنوی برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات پژوهش هوش معنوی دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل پژوهش هوش معنوی با شماره پشتیبانی سایت ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶ از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود پژوهش هوش معنوی

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی ۲۴ ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود پژوهش هوش معنوی  : پژوهش هوش معنوی در ۳۳ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

پژوهش هوش معنوی

پژوهش هوش معنوی در ۳۳ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۳۳
حجم ۰/۸۸ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

پژوهش هوش معنوی در ۳۳ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های فایل

– ۳۳ صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)

– در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

– منبع نویسی شده به شیوه APA

– منابع بخش مبانی از ۲۰۱۴ به قبل و بخش پیشینه از ۲۰۱۴ به قبل

– شامل ۲۷ صفحه متن و ۶ صفحه منابع استفاده شده و مفید

 

فهرست مطالب

هوش معنوی به عنوان هوش بین رشته ای
مولفه های هوش معنوی
مهارتهای منعکس کننده هوش معنوی از نظر ویگلیزورث (۲۰۱۴)
هوش معنوی و مولفه های آن در اسلام
جایگاه انواع هوش
رشد هوش معنوی
رابطه دین و معنویت
معنویت در تمدن جدید
پیشینه پژوهش
منابع

 

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

هوش مفهومی است که از دیر باز آدمی به پژوهش و تفحص درباره ماهیت ابعاد و ویژگی ها و انواع آن علاقمند بوده است. از زمانی که آلفرد بینه و تئودور سیمون (۱۹۰۵) اولین آزمون هوشی پیشرفت را ابداع کردند، بهره هوشی عموماً بعنوان هوش تحلیلی، ریاضی یا هوش کلامی تلقی شد. به دنبال آن، ابزارهای سنجش موسوم به آزمون های هوشی برای اندازه گیری توانایی های ذهنی افراد ساخته شد و تلاش شد که رابطه هوش با عواملی مانند پیشرفت تحصیلی و موفقیت در زندگی حرفه ای و شخصی یافت شود. در آغاز انتظار می رفت که  IQقوی ترین پیش بینی کننده موفقیت در دوره های زندگی، مشاغل و تحصیل باشد، اما در حقیقت روشن شد که IQنمی تواند به تنهایی موفقیت در این زمینه را پیش گویی کند و علاوه برIQ، فرایندهای پیچیده تری در موفقیت دخیل اند (ویگلیزورث ، ۲۰۱۴).  

پیشینه تحقیقات

ویگلیزورث (۲۰۱۴) معتقد است که هوش معنوی به عنوان  راهبرد مقابله ای بهترین پیش بینی برای شادمانی، آرامش و خود  ارزشی مثبت و روابط موزون و محبت آمیز است. معنویت به عنوان یک سازه نقش بسیار مهمی در سازگاری روان شناختی و عزت نفس دارد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل پژوهش هوش معنوی توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند پژوهش هوش معنوی یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود ۳ تا ۱۰ ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

پژوهش هوش معنوی توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x