پژوهش سرطان (فصل دوم)

پژوهش سرطان (فصل دوم)

پژوهش سرطان (فصل دوم)

دانلود سریع پژوهش سرطان (فصل دوم) با کیفیت بالا, فایل پژوهش سرطان (فصل دوم) از فروشگاه فایل پژوهش سرطان (فصل دوم) برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات پژوهش سرطان (فصل دوم) دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل پژوهش سرطان (فصل دوم) با شماره پشتیبانی سایت ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶ از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود پژوهش سرطان (فصل دوم)

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی ۲۴ ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود پژوهش سرطان (فصل دوم)  : پژوهش سرطان در ۱۶ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

پژوهش سرطان (فصل دوم)

پژوهش سرطان در ۱۶ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۱۶
حجم ۰/۵۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

پژوهش سرطان در ۱۶ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های فایل

– ۱۶ صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)

– در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

– منبع نویسی شده به شیوه APA

– منابع بخش مبانی از ۲۰۱۵ به قبل و بخش پیشینه از ۲۰۱۳ به قبل

– شامل ۱۳ صفحه متن و ۳ صفحه منابع استفاده شده و مفید

 

فهرست مطالب

مفهوم سرطان
شیوع سرطان
چگونگی شروع سرطان
نقش عوامل روانشناختی در آغاز و شروع سرطان
استرس
حوادث زندگی
کنترل
سبک‌های مقابله
شخصیت
سرسختی
پیشگیری های سرطان گوارش
پیشگیری اولیه
پیشگیری ثانویه
پیشینه پژوهش
منابع

 

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

بدن انسان بیش از یک صد تریلیون سلول دارد. بجز گلبولهای قرمز خون، همه سلول های بدن هسته دارند که حاوی ماده ژنتیکی یا وراثتی است. در هر سلول سوماتیک بدن ۴۶ کروموزوم که ناقل میلیون ها ژن هستند وجود دارد. در سال ۲۰۰۳ توسط پروژه ژنوم انسانی، تمام ژنهای انسان ردیف شناسی شدند که برای اولین بار مشخص شد که فقط ۲۳۵۰۰ ژن فعال در هسته هر سلول سوماتیک است. این ژنهای فعال در حدود ۴۰۰۰۰۰ نوع پروتئین را برای بدن میسازند که بصورت پروتئین، آنزیم، هورمون، سیتوکین و مولکول های گیرنده در بدن وجود دارند. این تنوعات مولکولی باعث تغییرات در ظاهر و داخل بدن انسان میشود. 

پیشینه تحقیقات

بویر و همکاران (۲۰۰۵) در تحقیقی تحت عنوان رابطه بین شخصیت‌‌‌‌‌، راهبردهای مقابله‌‌‌ای و بهزیستی ذهنی در ۲۳۰ نفر از بیماران مبتلا به سرطان سینه انجام دادند و نشان دادند که بین راهبرد‌‌های ‌مقابله‌‌‌ای مساله‌‌‌‌مدار که از راهبردهای مقابله کارآمد هستند با بهزیستی ذهنی رابطه مثبت و ‌‌معنی‌داری وجود دارد.
ایرلند و همکاران (۲۰۰۵) در پژوهشی نشان دادند که نوع راهبرد مقابله‌‌‌ای مورد استفاده فرد نه تنها سلامت روانی‌‌‌‌‌، بلکه بهزیستی جسمانی وی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل پژوهش سرطان (فصل دوم) توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند پژوهش سرطان (فصل دوم) یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود ۳ تا ۱۰ ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

پژوهش سرطان (فصل دوم) توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x