پرسشنامه قابلیت استفاده در یادگیری آموزش الکترونیکی (اوزتکین و همکاران، ۲۰۱۰) – lono
پرسشنامه قابلیت استفاده در یادگیری آموزش الکترونیکی (اوزتکین و همکاران، ۲۰۱۰)
پرسشنامه قابلیت استفاده در یادگیری آموزش الکترونیکی (اوزتکین و همکاران، ۲۰۱۰)
پرسشنامه استاندارد قابلیت استفاده در یادگیری آموزش الکترونیکی تالیف اوزتکین و همکاران (۲۰۱۰)، در قالب فایل word، شامل ۳۳ گویه و ۱۱ مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده شده.
پرسشنامه قابلیت استفاده در یادگیری، معروف به یوزلرن در سال ۲۰۱۰ توسط اوزتکین و همکاران طراحی شده است. این پرسشنامه دارای ۳۶ سؤال است که ۱۲ بعد مختلف قابلیت استفاده را در یک سیستم آموزش الکترونیکی می سنجد.
در پژوهش کامکار و همکاران (۱۳۹۲) که هنجاریابی پرسشنامه یوزلرن را انجام داده اند. مولفه «تمامیت داشتن» که شامل سوالات (۲۹، ۳۰ و ۳۱) است دارای بار عاملی منفی و پایایی پایین بوده از مجموعه سوالات حذف گردیده و در نهایت این پرسشنامه به ۳۳ گویه و ۱۱ مولفه کاهش یافته است.
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه):
تعداد گویه ها : ۳۳
تعداد مولفه : ۱۱ مولفه (جلوگیری از خطا، قابلیت مشاهده، انعطاف پذیری، مدیریت دوره، تعامل، بازخورد و کمک، دسترس پذیری، ثبات و کارکردی بودن، راهبردهای سنجش، قابلیت های حافظه ای، زیبایی ظاهری، کاهش دوباره کاری)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است
پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶
برای کسب درآمد از فروش جزوه ها محتوا های دانلودی ویدئو ها و پاورپوینت ها و تحقیق های خود روی عکس زیر کلیک کنید