پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

دانلود پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران , دانلود فوری پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران ,  پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران کامل و قابل ویرایش

  پرسشنامه ارزش ویژه برند
,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند
,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر
,پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر
,پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند
,پرسشنامه ارزش برند
,پرسشنامه عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند

پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

دانلود پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل که ۲۶ سوال برای آن طراحی گردیده است

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۴
حجم ۰/۳۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت

علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل

 
 
 
 
 
چکیده
موفقیت یک سازمان تنها در مجموعه اهداف روشنی که سازمان برای خودش قرار می دهد تعیین می گردد. برای بسیاری از سازمانهای خدماتی، سود یک هدف مهم هست و می تواند ترکیبی از نتایج مالی کوتاه مدت (افزایش منابع یا جریان نقدی) و افزایش ارزش ویژه ی برندباشد. عواملی چون کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند، آگاهی برند وتداعی برند ابعاد تشکیل دهنده ارزش ویژه برند هستند".آکر "یکی از برجسته ترین دانشمندانی است که عوامل موثر بر ارزش ویژه برند را در قالب یک مدل ارایه نموده است .این مطالعه به ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه می پردازد. روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی است و نحوه گرد آوری داد ه ها از نوع پیمایشی است.بدین منظور پرسشنامه ای با ۲۶ سوال طراحی گردیده است.
 
برای پاسخ به سوالات مطروحه ۲۰۰ نفر از خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل۴شرکت خصوصی  بیمه گر آسیا، البرز، ملت و پارسیان که بیشترین سهم از بازار بیمه بدنه اتومبیل را دارا هستند  به عنوان نمونه آماری این پژوهش انتخاب گردید روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده انتخاب گردید.نتایج تحقیق نشان می دهد کیفیت ادراک شده،.وفاداری برند و تداعی گرها بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه ای به طور مستقیم تاثیر گذار است و آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند به طور مستقیم موثر نمی باشد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم 

به بزرگترین بانک دانلود مقاله پاورپوینت نمونه سوال پرسشنامه پایان نامه  و پیشینه و فایل های گرافیکی خوش آمدید 

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم

شماره پشتیبانی سایت آی پی پی تی  ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶

دانلود پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

دانلود پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

دانلود پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

دانلود پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

دانلود پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران , دانلود پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران , دانلود پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران , فایل پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران , قابل ویرایش پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران , پکیج پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران,  پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران , فایل پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

پر فروش ترین قالب های وردپرس 

دانلود رساله معماری   پروپوزال

فروشگاه فایل   همکاری در فروش فایل

بهترین سیستم همکاری در فروش 

دانلود پیشینه پایان نامه

 دانلود پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

 پکیج پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

 خرید پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

 سایت پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

بهترین پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

دانلود طرحواره درمانی دانلود پیشینه تحقیق دانلود گزارش کارآموزی فروشگاه ساز فایل رایگان همکاری در فروش با پورسانت بالا دانلود پرسشنامه
دانلود تحقیق دانلود مقالات اقتصادی مقاله در مورد ایمنی چارچوب نظری تحقیق خرید کاندوم خرید ساعت مچی مردانه
دانلود افزونه وردپرس دانلود تحقیق آماده سایت دانلود پاورپوینت مقالات مدیریتی میزان درآمد همکاری در فروش فایل کسب درآمد دانشجویی

پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران-پاورپوینت و مقاله

پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران-پاورپوینت و مقاله

پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

دانلود پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران , باکیفیت ترین پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران موجود, فایل پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران , مقاله تحقیق پاورپوینت در مورد پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

دانلود پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل که ۲۶ سوال برای آن طراحی گردیده است

پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

دانلود پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل که ۲۶ سوال برای آن طراحی گردیده است

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۴
حجم ۰/۳۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت

علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل

 
 
 
 
 
چکیده
موفقیت یک سازمان تنها در مجموعه اهداف روشنی که سازمان برای خودش قرار می دهد تعیین می گردد. برای بسیاری از سازمانهای خدماتی، سود یک هدف مهم هست و می تواند ترکیبی از نتایج مالی کوتاه مدت (افزایش منابع یا جریان نقدی) و افزایش ارزش ویژه ی برندباشد. عواملی چون کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند، آگاهی برند وتداعی برند ابعاد تشکیل دهنده ارزش ویژه برند هستند".آکر "یکی از برجسته ترین دانشمندانی است که عوامل موثر بر ارزش ویژه برند را در قالب یک مدل ارایه نموده است .این مطالعه به ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه می پردازد. روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی است و نحوه گرد آوری داد ه ها از نوع پیمایشی است.بدین منظور پرسشنامه ای با ۲۶ سوال طراحی گردیده است.
 
برای پاسخ به سوالات مطروحه ۲۰۰ نفر از خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل۴شرکت خصوصی  بیمه گر آسیا، البرز، ملت و پارسیان که بیشترین سهم از بازار بیمه بدنه اتومبیل را دارا هستند  به عنوان نمونه آماری این پژوهش انتخاب گردید روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده انتخاب گردید.نتایج تحقیق نشان می دهد کیفیت ادراک شده،.وفاداری برند و تداعی گرها بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه ای به طور مستقیم تاثیر گذار است و آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند به طور مستقیم موثر نمی باشد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پشتیبانی در صورت مشکل در دانلو فایل لطفا اول پیامک بدید ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶

مقاله در مورد بحران | پاورپوینت بحران
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x