پرسشنامه خودپنداره تحصیلی (یسن چن، ۲۰۰۴)

پرسشنامه خودپنداره تحصیلی (یسن چن، ۲۰۰۴)

پرسشنامه خودپنداره تحصیلی (یسن چن، ۲۰۰۴)

پرسشنامه-خودپنداره-تحصیلی-(یسن-چن-2004)

توضیحات:
پرسشنامه استاندارد خودپنداره تحصیلی (یسن چن، ۲۰۰۴)، در قالب word و در ۲ صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده

پرسشنامه خودپنداره تحصیلی برای اولین بار توسط یی یسن چن در سال ۲۰۰۴ پس از اجرا روی ۱۶۱۲ دانش ­آموز تایوانی دوره دبستان ساخته شد. تمرکز این پرسشنامه بر سنجش خودپنداره دانش ­آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی است. این ابزار دارای ۱۵ پرسش می ­باشد و تصویر ذهنی فرد از خودش را می­ سنجد. و بر این اساس، خودپنداره را در سه سطح عمومی، آموزشگاهی و غیرآموزشگاهی مورد سنجش قرار می ­دهد.

در پژوهش افشاری­ زاده و همکاران (۱۳۹۲) که هنجاریابی پرسشنامه خودپنداره تحصیلی را انجام داده ­اند تعداد گویه­ ها از ۱۵ گویه به ۱۴ گویه کاهش یافت و فقط گویه ۵ به دلیل بار عاملی کمتر از ۳۰/۰ از پرسشنامه حذف شدند.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها : ۱۴
تعداد مولفه : ۳ مولفه (عمومی، آموزشگاهی و غیرآموزشگاهی)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : ۲

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x