پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی آنلاین بر رفتار و قصد خرید مشتریان – lono

پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی آنلاین بر رفتار و قصد خرید مشتریان – lono

پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی آنلاین بر رفتار و قصد خرید مشتریان

پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی آنلاین بر رفتار و قصد خرید مشتریان

پرسشنامه-تاثیر-شبکه-های-اجتماعی-آنلاین-بر-رفتار-و-قصد-خرید-مشتریانتوضیحات:

پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی آنلاین بر رفتار و قصد خرید مشتریان تجارت الکترونیکی در مدل بنگاه با مشتری، در قالب فایل Word، شامل ۲۷ گویه، همراه با مقاله بیس انگلیسی مربوط به سال ۲۰۱۶.


همراه با مقاله:

Strategic marketing capability: Mobilizing technological resources fornew product advantage


شامل سوالات:
سود قیمت،
عملکرد بازار جدید محصول،
عدم قطعیت تکنولوژی،
عدم اطمینان بازار،
بسیج منابع تکنولوژیک پویا،
بسیج فناوری منابع جاسازی شده
تمایز محصول
قابلیت هایی بازاریابی استراتژیک

دانلود فایل

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶

برای کسب درآمد از فروش جزوه ها محتوا های دانلودی ویدئو ها و پاورپوینت ها و تحقیق های خود روی عکس زیر کلیک کنید

آپلود عکس

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x