پرسشنامه استاندارد تاب آوری (CD-RIS)

پرسشنامه استاندارد تاب آوری (CD-RIS)

پرسشنامه استاندارد تاب آوری (CD-RIS)

پرسشنامه-استاندارد-تاب-آوری-(cd-ris)

توضیحات:
پرسشنامه استاندارد تاب آوری (CD-RIS) طراحی شده توسط کونور و دیویدسون، در قالب فایل word، شامل ۲۵ پرسش به همراه نحوه امتیازدهی، تفسیر نتایج و منبع مورد استفاده. هدف این پرسشنامه تفکیک افراد تاب آور از غیرتاب آور است.

پرسشنامه تاب آوری را کونور و دیویدسون (۲۰۰۳) با مرور منابع پژوهشی ۱۹۹۱-۱۹۷۹ حوزه تاب آوری تهیه کردند. بررسی ویژگی های روانسنجی این مقیاس در شش گروه جمعیت عمومی، مراجعه کنندگان به بخش مراقبت های اولیه، بیماران سرپایی روانپزشکی، بیماران با مشکل اختلال اضطراب فراگیر، و دو گروه از بیماران مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه، انجام شده است. تهیه کنندگان این مقیاس بر این عقیده اند که این پرسشنامه به خوبی قادر به تفکیک افراد تاب آور از غیر تاب آور در گروه های بالینی و غیربالینی بوده و می تواند در موقعیت های پژوهشی و بالینی مورد استفاده قرار گیرد.

پرسشنامه تاب آوری کونور و دیویدسون ۲۵ گویه دارد و بدون مولفه می باشد. که در یک مقیاس لیکرتی بین صفر (کاملاً نادرست) و پنج (همیشه درست) نمره گذاری می شود. نمره کل شما در پرسشنامه از حاصل جمع نمره سوالات به دست می آید و عددی بین صفر تا ۱۰۰ است.

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x