پاورپوینت مدیریت خرده فروشی، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر)

دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر)

پاورپوینت مدیریت خرده فروشی، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر)

پاورپوینت-مدیریت-خرده-فروشی-عمده-فروشی-و-تدارکات-بازار-(فصل-نوزدهم-کتاب-اصول-بازاریابی-کاتلر)

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت خرده فروشی، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر)،
در قالب ppt و در ۳۹ اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف خرده فروشی
انواع خرده فروشی
دوره عمر خرده فروشی
خرده فروشی سلف سرویس
خرده فروشی خودانتخابی
خرده فروشی خدمات کامل
تصمیم در باره بازار هدف
تصمیم در باره ترکیب و تهیه و تامین کالا
انواع ترکیب و عمق کالا
خط مشی تمایزی  مطرح شده  ورتزل برای  خرده فروشان
ابزارهای بازاریابی  فروشنده که در مقابل خرده فروشان مورد استفاده قرار می گیرد
خدمات معمول خرده فروشی
فضای عمومی فروشگاه
تصمیم درباره قیمت فروش
تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی
تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی
تعریف عمده فروشی
تفاوت بین خرده فروشان  و  عمده فروشان
انواع عمده فروشان
تصمیمات بازاریابی عمده فروش
انواع اصلی عمده فروشان
روند عمده فروشی
تدارکات بازار
اهداف تدارکات بازار
هزینه های سیستم تدارکات بازار
تصمیمات تدارکات بازار
خرده فروشی فروشگاهی
فروشگاهای اختصاصی
فروشگاه های بزرگ
سوپرمارکت ها
فروشگاه های راحتی
فروشگاه های تخفیف دار
فروشگاه های زیر قیمت
مجاری کارخانه ای
خرده فروشان زیر قیمت مستقل
کلوپ های  انباری یا کلوپ های عمده فروشی وسیع  و بزرگ هستند
فروشگاه های سوپر
فوق بازارها
نمایشگاه های فروشی با کاتالوگ
خرده فروشی غیر فروشگاهی
موسسات خرده فروشی


توضیحات:
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی  و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل نوزدهم  این کتاب با عنوان ‘مدیریت خرده فروشی، عمده فروشی و تدارکات بازار’ در ۳۹ اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.
دانلود فایل

همکاری در فروش فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x